Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

mercedes 124 e250 20v - strasznie trzesie silnikiem po nagrzaniu

marass24 28 Oct 2013 20:47 19206 39
  • #31
    kwantor
    Level 38  
    marass24 wrote:
    Tylko jak przyspieszam to ok ale jak chce jechac stala predkoscia to tak sie dzieje.
    bo przy przyspieszaniu dwumas nie pracuje- jest "oparty" na skrajnym położeniu.
    Nie będę naciskał, że to to, bo musiał bym fizycznie to zbadać.
  • #32
    marass24
    Level 10  
    Szarpanie w czasie jazdy ustapilo. Wymiencie filtr powietrza i wywalcie egr;)
    Zaslepcie zawor i wyjmijcie przepustnice.
  • #33
    kwantor
    Level 38  
    marass24 wrote:
    Szarpanie w czasie jazdy ustapilo. Wymiencie filtr powietrza i wywalcie egr;)
    Zaslepcie zawor i wyjmijcie przepustnice.

    To dobrze, hoć nie pasuje mi tu coś: w czasie przyspieszania nie szarpie.. czyli nie brakuje powietrza a ni paliwa.
  • #34
    marass24
    Level 10  
    Jadac ze stala predkoscia szarpal jak mu dodalem gazu to zbieral sie normalnie,
    Poprostu nie mozna bylo jechac stala predkoscia nie zaleznie od obrotow.
  • #35
    markslew
    Level 27  
    EGR też wywaliłem w swoim. I faktycznie jest poprawa, silnik ssie tylko czyste powietrze.
  • #36
    marass24
    Level 10  
    kolego sel gdzie sa zaworki zwrotne w pompie i jak wymiemnic.u mnie podejrzewam jest to samo.
  • #37
    Sel
    Level 15  
    Zaworki będą pod króćcami do, których przykręcane są rurki zasilające wtryskiwacze. Nie wiem czy występują jako części zapasowe, jedynie pompiarz może mieć coś takiego. Zdiagnozuj właściwie aby nie potrzebnie nie ładować się w koszty.
  • #38
    marass24
    Level 10  
    a ty to robiles tak? pompy nie trzeba bylo wyciagac?
  • #39
    Sel
    Level 15  
    Pompa zostaje, odkręcasz tylko króćce. Poszukaj w sieci instrukcji wymiany uszczelnień pompy, na forum mercedesa jest to opisane.