Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Mercedes A klasa W168 - wycieraczki pracuja cały czas

02 Oct 2013 19:52 7014 3
  • Level 2  
    Dzień dobry, proszę o pomoc.
    Jestem posiadaczem mercedesa A klasa w168 rok prod. 1999, problem dotyczy wycieraczek których nie można wyłączyć, tzn. pracują cały czas po włączeniu stacyjki.
    Wymiana manetki od kierunkowskazów (zamiennik) - nie pomogła, wymiana silniczka od wycieraczek (używany) również nic nie dała, czy w tym samochodzie jest jakiś czasowy programator, który reguluje pracę wycieraczek na poszczególnych biegach (0,1,2,3).
    Uprzejmie proszę o pomoc
    [30.03.2021, darmowy webinar] Nowoczesna diagnostyka maszyn, monitorowanie i przewidywanie awarii. Zarejestruj się
  • Level 30  
    A przekaźnik był sprawdzany? może uległ uszkodzeniu i cały czas jest załączony.
  • Level 2  
    przekaźnik zespolony (ten przy kierownicy od kierunkowskazów, spryskiwacza, świateł i zmiany biegów (0,1,2,3) prędkości wycieraczek) został wymieniony, i właśnie czy jest jakiś inny specjalny przekaźnik odpowiadający za zmianę prędkości pracy wycieraczek... z załączonego do instrukcji opisu elektrycznego tego modelu (A168 rok prod. 1999 170 CDI) wynika że takiego nie ma. Jest np przekaźnik odpowiadający za spryskiwacz znajduje się w skrzynce obok silnika, natomiast brak jest jakiegoś przekaźnika odpowiedzialnego za pracę samych wycieraczek za wyjątkiem bezpiecznika nr 9. pawel-jwe co masz na myśli pisząc o przekaźniku... z góry dziękuje za pomoc
  • Level 9  
    Witam. Przepraszam że się podpinam w temat. Jestem posiadaczem MB A180 W169 i też mam problem z wycieraczką, ale tylną. Najpierw po włączeniu zapłonu leciał bezpiecznik. Po odłączeniu na kostce wycieraczki bezpiecznik już się nie palił, więc wybudowałem i rozebrałem mechanizm który nota bene był wewnątrz totalnie zaśniedziały(zasolony), wyczyściłem i rozebrałem silnik. Po podłączeniu bezpośrednio do prądu chodzi, jednak po zmontowaniu całości tyka coś w kostce rozdzielającej, a silnik ani drgnie. Co może być przyczyną? Może ktoś dysponuje schematem el. tej kostki?