Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

hp Officejet 7000 - Drukarka nie reaguje, mimo, że komp. ją widzi.

siutek84 02 Paź 2013 22:21 2031 2
  • #1 02 Paź 2013 22:21
    siutek84
    Poziom 10  

    Witam,
    Mam problem z drukarką jak wyżej. Sama drukarka działa jak należy bo sprawdziłem ją na innym kompie. Problem jest w komunikacji komputer <-> drukarka.

    Drukarka została prawidłowo zainstalowana, przez jakiś czas drukowała - do wczoraj. Od wczorajszego dnia (instalowałem Office'a 2010) drukarka nie drukuje, nie reaguje na polecenie wydruku, nie drukuje nawet strony testowej. Wyświetlany jest komunikat, że "Drukowanie tego dokumentu nie powiodło się" i info, że w systemie nie ma domyślnej drukarki.

    Sama drukarka jest widoczna na liście drukarek, reaguje na odłączenie kabla (tryb online i offline). O dziwo udaje się z poziomu orpogramowania serwisowego wyczyścić i skalibrować głowice, a nawet wydrukować test dysz.

    Nie mam możliwości edycji ani skasowania portu do którego jest podłączona.

    Dziwne jest też to, że przez czas gdy drukarka jest podłączona, w trayu widnieje ikonka bezpiecznego usuwania sprzętu - przyznam, że nie spotkałem się jeszcze by w ten sposób można było usunąć drukarkę.

    W akcie desperacji odinstalowałem Office'a, którego podejrzewałem o wywołanie problemu, jednak i to nic nie pomogło.

    Komputer był dwa tygodnie temu formatowany i na nowo instalowany (win XP 32 bit) i przez te dwa tygodnie drukarka działała. Zainstalowany Nod32, ccleaner, malwarebit anty-malware. Oczywiście wszystkie programy zostały wykorzystanie zgodnie ze swoim przeznaczeniem - bez skutku.

    Nie mam już pojęcia co może być problemem. Przywracanie systemu również nie działa, pomimo istniejących punktów przywracania, system nie jest w stanie cofnąć się do tamtego stanu.

    Jakieś pomysły?? dla zainteresowanych poniżej log hijackthis:

    Code:
    Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.5
    
    Scan saved at 21:32:38, on 2013-10-02
    Platform: Windows XP Dodatek SP3 (WinNT 5.01.2600)
    MSIE: Internet Explorer v6.00 SP3 (6.00.2900.5512)

    FIREFOX: 24.0 (pl)
    Boot mode: Normal

    Running processes:
    C:\WINDOWS\System32\smss.exe
    C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
    C:\WINDOWS\system32\services.exe
    C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
    C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
    C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
    C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
    C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
    C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
    C:\WINDOWS\Explorer.EXE
    C:\Program Files\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
    C:\Program Files\Common Files\InstallShield\UpdateService\issch.exe
    C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\egui.exe
    C:\Program Files\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
    C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
    C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\ekrn.exe
    C:\Program Files\ScannerU\AM32.exe
    C:\WINDOWS\system32\svchost.exe




    C:\Program Files\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamscheduler.exe
    C:\Program Files\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamservice.exe
    C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
    C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
    C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
    C:\Program Files\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamgui.exe
    C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
    C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
    C:\Documents and Settings\Właściciel\Moje dokumenty\Pobieranie\HijackThis.exe

    R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Łącza
    O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Program Files\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [ISUSPM Startup] C:\PROGRA~1\COMMON~1\INSTAL~1\UPDATE~1\ISUSPM.exe -startup
    O4 - HKLM\..\Run: [ISUSScheduler] "C:\Program Files\Common Files\InstallShield\UpdateService\issch.exe" -start
    O4 - HKLM\..\Run: [egui] "C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\egui.exe" /hide /waitservice
    O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Program Files\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
    O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
    O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'USŁUGA LOKALNA')
    O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'USŁUGA SIECIOWA')
    O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
    O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
    O4 - Global Startup: Action Manager 32.lnk = C:\Program Files\ScannerU\AM32.exe
    O8 - Extra context menu item: E&ksportuj do programu Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office14\EXCEL.EXE/3000
    O8 - Extra context menu item: Wyślij &do programu OneNote - res://C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office14\ONBttnIE.dll/105
    O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
    O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
    O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
    O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
    O22 - SharedTaskScheduler: Moduł wstępnego ładowania interfejsu Browseui - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
    O22 - SharedTaskScheduler: Demon buforu kategorii składników - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
    O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
    O23 - Service: Ati HotKey Poller - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
    O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
    O23 - Service: ESET Service (ekrn) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\ekrn.exe
    O23 - Service: MBAMScheduler - Malwarebytes Corporation - C:\Program Files\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamscheduler.exe
    O23 - Service: MBAMService - Malwarebytes Corporation - C:\Program Files\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamservice.exe
    O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe

    --
    End of file - 4360 bytes

    0 2
  • #2 03 Paź 2013 07:10
    nunak
    Poziom 14  

    Po pierwsze spróbuj wymienić przewód USB -> na jakiś ze wzmacniaczem * ewentualnie krótszy.
    Po drugie -> zobacz czy przypadkiem nie zaznaczyłeś opcji użyj drukarki w trybie offline
    Po 3 spróbuj przepiąć pod inne USB.
    To tyczy się jeżeli używasz USB.
    Z tego co się orientuje to chyba ten model ma także pracę sieciową * wbudowany LAN,
    Jeżeli pkt 1-3 nie przyniosą rezultatu spróbuj wpiąć ją do sieci -> przypisz na sztywno IP drukarki i problem powinien być rozwiązany

    0
  • #3 03 Paź 2013 08:57
    siutek84
    Poziom 10  

    Przewód wymieniałem, jeden był 1,5m drugi nieco ponad 2m. więc nic nadzwyczajnego.
    próbowałem 3 gniazd.

    z drukarki po sieci zrezygnowałem ze względu na nierówną pracę z różnych kompów w sieci. Zakładałem, że USB będzie jednak stabilniejsze, i tak przez długi czas było.

    Co do opcji drukuj w trybie offline - przyznam, że nie sprawdzałem tego.
    Jeszcze sporóbuję ją odpalić w trybie awaryjnym.

    0