WItam wszystkich serdecznie
Mam Volvo 850 2,0 T5 94rok, silnik B5204T z sekwencyjnym gazem.
Problem polega na tym że silnik bardzo ciężko zapala, tzn na zimnym silniku trzeba kręcić rozrusznikiem około 5sek, a na rozgrzanym po postoju ponad 15min nawet 10-15sek.
W zasadzie gaz nie ma tu chyba nic do rzeczy ponieważ rozruch odgórnie odbywa się na beznynie, poza tym próbowałem nawet gasić go na benzynie i efekt jest ten sam.
Najlepiej (normalnie) zapala po uruchomieniu zaraz po zgaszeniu, ale jak trochę postoi to kaplica.
Po zapalaniu rozgrzanego silnika czuć także zapach benzyny. Moim zdaniem wygląda to jakby go zalewało, czyli dostaje albo za dużo paliwa albo za mało powietrza.
Co to może być, świece wymienione na oryginalne układ zapłonowy sprawny, iskra jak "koń", pompa paliwowa zapewne sprawna bo w czasie jazdy nie "brakuje " mu benzyny. Filtr powietrza nowy, co jest grane ?
Proszę o pomoc !
Mam Volvo 850 2,0 T5 94rok, silnik B5204T z sekwencyjnym gazem.
Problem polega na tym że silnik bardzo ciężko zapala, tzn na zimnym silniku trzeba kręcić rozrusznikiem około 5sek, a na rozgrzanym po postoju ponad 15min nawet 10-15sek.
W zasadzie gaz nie ma tu chyba nic do rzeczy ponieważ rozruch odgórnie odbywa się na beznynie, poza tym próbowałem nawet gasić go na benzynie i efekt jest ten sam.
Najlepiej (normalnie) zapala po uruchomieniu zaraz po zgaszeniu, ale jak trochę postoi to kaplica.
Po zapalaniu rozgrzanego silnika czuć także zapach benzyny. Moim zdaniem wygląda to jakby go zalewało, czyli dostaje albo za dużo paliwa albo za mało powietrza.
Co to może być, świece wymienione na oryginalne układ zapłonowy sprawny, iskra jak "koń", pompa paliwowa zapewne sprawna bo w czasie jazdy nie "brakuje " mu benzyny. Filtr powietrza nowy, co jest grane ?
Proszę o pomoc !