Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

brak połączenia starego telewizora przez modulator z dekoderem

extine 03 Paź 2013 10:59 1890 6
  • #1 03 Paź 2013 10:59
    extine
    Poziom 1  

Witajcie,

Jestem laikiem w tej dziedzinie, dlatego mam wielką nadzieję że umiecie mi pomóc. Posiadam stary telewizor (oczywiście brak bezpośredniego połączenia z dekoderem) marki Gokando. Znajomy elektryk, z którym obecnie nie mam kontaktu polecił mi modulator marki Mezon. Dekoder dvbt06 mam firmy manta. Po podłączeniu wszystkich kabli do prawidłowych wejść wraz z kablem antenowym (zwykła antena siatkowa) na telewizorze widnieje tak zwane nic czyli szum. Brak nawet ekspresji "brak sygnału" co chyba by znaczyło, że dekoder jest połaczony z tv, (może się mylę?) Nie wiem w czym może leżeć problem. Czy w antenie, czy w modulatorze? Dodam że niedawno przeprowadziłam się do Warszawy, w odległości 4 km od nadajnika i wcześniej nie próbowałam podłaczyć tego telewizora.

Byłabym również wdzięczna, gdybyście mogli również polecić tak zwanego dobrego Pana "Zbyszka Elektryka" do którego mogłabym osobiście się zwrócić w Warszawie.

Pozdrawiam, chemik ;)

0 6
  • #2 03 Paź 2013 18:40
    D214d3k
    Poziom 39  

Musisz znaleźć / zaprogramować na telewizorze częstotliwość na której wysyła sygnał modulator tak jak szuka(ło) się kanałów TV analogowej. Żeby nie było nic albo trzeba włączyć "test" na modulatorze albo wcisnąć raz przycisk MENU w tunerze.

0
  • #3 05 Paź 2013 18:32
    hany1234
    Poziom 1  

Witam .. ja mam podobny problem. tylko że telewizor po podpięciu pod dekoder firmy Technisat CE-T na ekranie wyświetla się komunikat Brak sygnału mimo to, że wszystko wcześniej działało normalnie tak teraz widnieje tylko ten komunikat. sprawdzałam wszystko, podłączenie również, dekoder działa. Nie wiem jaka może być przyczyna może ktoś mi pomoże. Pozdrawiam.

0
  • #4 05 Paź 2013 20:05