Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Partner 2004 - Partner 2004 1.9d po wymianie silnika

03 Paź 2013 19:33 1581 2
  • Poziom 14  
    Drodzy koledzy jak w temacie partner na pompie na linkę, sterownik LUCAS, silnik DW8. Klient zakupił auto 100% sprawne, po przejechaniu ok 7-8 tyś km padł silnik(ugotował się). Postanowił wymienić silnik na taki sam ale z braku takiej możliwości w miejscu awarii (wybrzeże) ściągnął auto do miejsca zamieszkania. W warsztacie wymieniono cały słupek goły tzn bez koła zamachowego, sprzęgła i skrzyni, pompy, wtrysków itp. Po wymianie auto odpala i jeżdzi bez problemu. Ale :
    nie działa obrotomierz, pali się kontrolka akumulatora (ładowanie ok), bsi w trybie eco mode czyli nie działa nic w środku - zegary typu woda paliwo opadają po dwóch minutach, zostaje tylko kontrolka akumulatora. W sterowniku silnika LUCAS w parametrach wszystko ok oprócz jednego : engine speed = 0 rpm. Czujnik wału podmieniany z chodzącego bez zmian, instalacja od czujnika do sterownika ok, Masa na skrzyni ok. Po podaniu krótkiego impulsu przez kontrolkę na przewód sygnałowy czujnika wału w parametrach silnika obroty się pokazują , obrotomierz skacze. Potrzebna mi świeża krew bo może coś przeoczyłem. Może ktoś przerabiał podobny temat.
    Dzięki za odpowiedź z góry. Pozdrawiam
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 14  
    Poprawiam się : silnik DW8B , prawdopodobnie założono koło zamachowe nie takie jakie powinno być, autko pojechało na "reklamację". Zamykam