Drodzy koledzy jak w temacie partner na pompie na linkę, sterownik LUCAS, silnik DW8. Klient zakupił auto 100% sprawne, po przejechaniu ok 7-8 tyś km padł silnik(ugotował się). Postanowił wymienić silnik na taki sam ale z braku takiej możliwości w miejscu awarii (wybrzeże) ściągnął auto do miejsca zamieszkania. W warsztacie wymieniono cały słupek goły tzn bez koła zamachowego, sprzęgła i skrzyni, pompy, wtrysków itp. Po wymianie auto odpala i jeżdzi bez problemu. Ale :
nie działa obrotomierz, pali się kontrolka akumulatora (ładowanie ok), bsi w trybie eco mode czyli nie działa nic w środku - zegary typu woda paliwo opadają po dwóch minutach, zostaje tylko kontrolka akumulatora. W sterowniku silnika LUCAS w parametrach wszystko ok oprócz jednego : engine speed = 0 rpm. Czujnik wału podmieniany z chodzącego bez zmian, instalacja od czujnika do sterownika ok, Masa na skrzyni ok. Po podaniu krótkiego impulsu przez kontrolkę na przewód sygnałowy czujnika wału w parametrach silnika obroty się pokazują , obrotomierz skacze. Potrzebna mi świeża krew bo może coś przeoczyłem. Może ktoś przerabiał podobny temat.
Dzięki za odpowiedź z góry. Pozdrawiam
nie działa obrotomierz, pali się kontrolka akumulatora (ładowanie ok), bsi w trybie eco mode czyli nie działa nic w środku - zegary typu woda paliwo opadają po dwóch minutach, zostaje tylko kontrolka akumulatora. W sterowniku silnika LUCAS w parametrach wszystko ok oprócz jednego : engine speed = 0 rpm. Czujnik wału podmieniany z chodzącego bez zmian, instalacja od czujnika do sterownika ok, Masa na skrzyni ok. Po podaniu krótkiego impulsu przez kontrolkę na przewód sygnałowy czujnika wału w parametrach silnika obroty się pokazują , obrotomierz skacze. Potrzebna mi świeża krew bo może coś przeoczyłem. Może ktoś przerabiał podobny temat.
Dzięki za odpowiedź z góry. Pozdrawiam