Panowie, nie wiem czy to odpowiednie miejsce, ale nic lepszego nie znalazłem.
Mianowicie: mam na Mercedesie Vito w639 z tyłu warsztat, robię troszkę elektroniki po warsztatach i mam dylemat zasilenia busa 230V. Mam na pokładzie hot air znamionowa 600W + stacja Wellera 80W i stacjonarkę do programatorów + monitor della, jakieś 15 cali i teraz miałem przetwornicę Waeco sp700 ale po 3 dniach w polsce szlag ja trafił, (aku 70Ah padał po ok 30 min. przy włączonej lutownicy i komputerze). Będąc na warsztatach jest ok bo biorę przedłużacz i się podpinam, ale mam czasami że do klienta w pole jadę i nie mam tam gniazda żeby się wpiąć i trzeba mi wtedy 230v z baterii auta. Znalazłem przetwornicę 1200W z funkcja UPS i teraz zapytanie: czy mając taka przetwornicę, po podłączeniu zasilania 230V z gniazdka odpala się jednocześnie bypass i ładowarka do akumulatora, prąd leci bypassem, czy mogę w tym momencie podłączyć urządzenie które ma 1500W?
I czy w taki system proponowalibyście podpiąć się pod aku rozruchowe auta, czy wsadzić osobne aku pojedyncze 120Ah, czy dwa po 60Ah? (No i jakie aku proponujecie, może pojemność za mała?)
Czy aku pakować żelowe, czy zwykłe kwasówki?
Czy aku zapasowe podłączyć pod alternator auta aby aku było ładowane podczas jazdy?
Zasilanie takie z aku na postoju potrzebne mi na max 5h, hot jak wiadomo chodzi co najwyżej 30 minut.
Aha, jeszcze jedno, do aku mam podłączone oświetlenie LED busa (sama paka) około 35W.
Panowie, za każdą podpowiedź śliczne dzięki bo chcę to zrobić raz i zapomnieć o tym, każda podpowiedź mile widziana.
Mianowicie: mam na Mercedesie Vito w639 z tyłu warsztat, robię troszkę elektroniki po warsztatach i mam dylemat zasilenia busa 230V. Mam na pokładzie hot air znamionowa 600W + stacja Wellera 80W i stacjonarkę do programatorów + monitor della, jakieś 15 cali i teraz miałem przetwornicę Waeco sp700 ale po 3 dniach w polsce szlag ja trafił, (aku 70Ah padał po ok 30 min. przy włączonej lutownicy i komputerze). Będąc na warsztatach jest ok bo biorę przedłużacz i się podpinam, ale mam czasami że do klienta w pole jadę i nie mam tam gniazda żeby się wpiąć i trzeba mi wtedy 230v z baterii auta. Znalazłem przetwornicę 1200W z funkcja UPS i teraz zapytanie: czy mając taka przetwornicę, po podłączeniu zasilania 230V z gniazdka odpala się jednocześnie bypass i ładowarka do akumulatora, prąd leci bypassem, czy mogę w tym momencie podłączyć urządzenie które ma 1500W?
I czy w taki system proponowalibyście podpiąć się pod aku rozruchowe auta, czy wsadzić osobne aku pojedyncze 120Ah, czy dwa po 60Ah? (No i jakie aku proponujecie, może pojemność za mała?)
Czy aku pakować żelowe, czy zwykłe kwasówki?
Czy aku zapasowe podłączyć pod alternator auta aby aku było ładowane podczas jazdy?
Zasilanie takie z aku na postoju potrzebne mi na max 5h, hot jak wiadomo chodzi co najwyżej 30 minut.
Aha, jeszcze jedno, do aku mam podłączone oświetlenie LED busa (sama paka) około 35W.
Panowie, za każdą podpowiedź śliczne dzięki bo chcę to zrobić raz i zapomnieć o tym, każda podpowiedź mile widziana.