Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zamiana dysku dynamicznego na dysk podstawowy bez utraty danych

06 Paź 2013 09:52 4050 18
  • Poziom 12  
    Witam. Pilnie potrzebuje zainstalować windowsa 7 64 bit na dysku lecz nie mogę gdyż "jest napisane" że dysk jest dynamiczny. Pomoże mi ktoś przekształcić wszystkie partycje na podstawowe? będę wdzięczny. Raczej jestem zielony w te sprawy więc filozoficzne gadanie raczej do mnie nie przemówi. Tutaj fotka z DMDE 2.2.2 jak to wygląda:

A tutaj z zarządzanie dyskami(widzę że 1 partycja składa się tak jakby z 2 podpartycji nie wiem co to może znaczyć ):
  • Pomocny post
    Spec od komputerów
    Witam. Masz tylko dwie partycje z MFT. Jest bałagan z partycjami. Czy dane są widoczne ? SMART dysku podaj. Nie da się przestawić wszystkich partycji na podstawowe bo max partycji podstawowych może być 4 przy MBR.
    Pozdrawiam
  • Poziom 12  
    Spoiler:

Tak wygląda SMART dysku.
  • Pomocny post
    Specjalista - HDD i odzyskiwanie danych
    184 niestabilne sektory. Zgraj dane z tego dysku, następnie dysk na procedurę remapu i zerowania, jednak parametr 01 może wskazywać, że dysk ma już uszkodzoną powierzchnię. Parametr C7, sprawdź taśmę SATA.
  • Poziom 12  
    Aha czyli mam rozumieć że jedynym wyjściem jest skopiowanie wszystkich dysków na np. laptopa? i potem usunięcie partycji dynamicznych i zrobienie podstawowych? A i jeszcze jedno nie ma opcji przesłana tych plików przez WiFi do laptopa? mam pendrive 4 gb a to by mi zajęło...
  • Poziom 12  
    D0bra jak już wszystko skopiuje to postaram się wyzerować tylko pytanie jak? Aha a jeśli będe zerował to aktualny system pozostanie nie naruszony?
  • Pomocny post
    Specjalista - HDD i odzyskiwanie danych
    Jaki system? Zerowanie kasuje wszelkie dane z dysku.
  • Poziom 12  
    mati211p napisał: