Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

SB5101E i TP Link TL-WR340G - Rozłącza internet (wifi)

lukns 06 Paź 2013 12:22 2031 9
  • #1 06 Paź 2013 12:22
    lukns
    Poziom 10  

    Witam!Mam taki mały problem posiadam modem Motoroli SB5101E i podłączyłem router tp linka (WAN)Konfiguracje zrobiłem z godnie z ta stroną Link.Wszystko ładnie śmiga ale raz na jakiś czas rozłącza mnie gdzieś na minute i po chwili wraca do normy.Internet jest z kablówki wiec mam limit podłączonych urządzeń.Dlatego chciałem podłączyć w sieć WAN.Może ktoś spotkał się z takim problemem?

    0 9
  • #2 06 Paź 2013 12:25
    wojtek2803
    Poziom 37  

    Firmware w TP linku masz aktualne ? W zakładce DHCP Settings dopisz DNS-y np 8.8.8.8 i 8.8.4.4.

    0
  • #3 06 Paź 2013 12:26
    jimasek
    Moderator - Sieci, Internet

    Łączysz się kablowo czy bezprzewodowo?

    0
  • #4 06 Paź 2013 12:31
    lukns
    Poziom 10  

    Firmware aktualne.Tzn ostatnie jakie jest na stronie chyba 2010r.DNS właśnie zmieniłem więc się okaże.Wszystkie urządzenia łącze bezprzewodowo.

    0
  • #5 06 Paź 2013 12:34
    wojtek2803
    Poziom 37  

    Sterowniki od kart sieciowych masz aktualne ?

    0
  • #6 06 Paź 2013 12:40
    lukns
    Poziom 10  

    Tak aktualne karty sieciowe.Problem jest na każdym urządzeniu.Dzisiaj miałem włączone tylko PS3 i też wywaliło.

    0
  • #7 06 Paź 2013 12:45
    wojtek2803
    Poziom 37  

    Po dopisaniu DNS-ów wykonałeś save i reboot routera . Przetestuj czy to pomogło .

    0
  • #8 06 Paź 2013 14:51
    lukns
    Poziom 10  

    Tak zrobiłem. Więc czy pomogło to jeszcze nie wiem, bo to nie ma reguły kiedy rozłącza. Czasem dzieje się to co chwilę, a czasem raz dziennie. Więc muszę poczekać i dam znać co i jak.

    Dodano po 2 [godziny]:

    Jednak nic to nie dało.Rozłączyło mnie tym razem na prawie 5 minut.I jeszcze nie napisałem że z siecią jestem połączony.Zasięg full ale jest wykrzyknik żółty i brak dostępu do internetu.

    0
  • #9 07 Paź 2013 00:29
    CHACA
    Poziom 43  

    Skoro podłaczenie z modemu masz do WAN to po zalogowaniu na router zmień dodatkowo adres IP LAN na 192.168.2.1 save i reboot routera. Do ponownego zalogowania bedziesz używał tego adresu.

    0
  • #10 08 Paź 2013 19:21
    lukns
    Poziom 10  

    Już myślałem że będzie dobrze.Ale znów mi wywaliło gdzieś na 30 sek. Zmieniłem też router na inny (pentagram)ale jest to samo.A diody na modemie zachowują sie prawidłowo.Dzieje się to od tej pory jak podpiąłem to w sieć WAN.Wcześniej było ok.Podpiąlem kablem ethernet z routera ale tez jest to sam.Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?

    0