Zanim aż tak głęboko pójdziesz należy wypiąć wtyczkę elektryczną z APS. Ma tam cztery piny, często zdarza się, że są to problemy z CAN albo zasilaniem, czasem problem jest z tzw sygnałem aktywacyjnym. Trzeba zdjąć osłonkę, kolory będą widoczne. Czarny masa, czerwony prąd 24V idący z bezpiecznika 41 na tablicy bezpieczników. Jeśli jest masa i prąd trzeba sprawdzić na włączonym zapłonie CAN. Oba can niski to średnio 2.1V wysoki to 2.6-2.8V. Szary kabel to wzbudzenie/aktywacja. Tam 24V po zapłonie. Jeśli brak wartości na którymś z w/w to zazwyczaj masz przerwę w wiązce. Wiązka idzie od wtyczki na ścianie grodziowej z przodu pod grillem u góry do zderzaka i prosto do APS. Puszczasz kabel nowy odcinając po prostu stary i go zastąpić. Jeśli problem dalej występuje trzeba podpiąć kompa i sprawdzić czujniki w APS. Wyresetować air meter/miernik przepływu i konsumpcji powietrza. Ewentualnie spare parts program/przeładować program na nowo. Pracuję w scania niedługo będę na stałe w Polsce. SDP-3 najlepiej mieć i o wiele łatwiej wszystko idzie. Pozdrowionka 😎👌