Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

programowanie w c++ (jakie kursy online polecacie?)

SGoneill 06 Paź 2013 20:26 6522 11
  • #1 06 Paź 2013 20:26
    SGoneill
    Poziom 17  

Witam.

Jeśli piszę w złym dziale to przepraszam i proszę o przeniesienie.

W programowaniu jestem całkiem zielony i chciałbym się zapytać o jakiś dobry kurs online języka c++,chciałbym także żeby ten kurs uczył także pisania programów wielowątkowych na wiele rdzeni procesora.

Dziękuję za wszystkie propozycje. :D

0 11
  • #2 07 Paź 2013 07:09
    semar201
    Poziom 8  

Ja zawsze wolałem postawić sobie jakiś cel, wymyślić program i w trakcie pisania uczyć się języka stosując to co jest mi potrzebne, innymi słowy wolę szukać w necie kursów zawierających rozwiązanie danego problemu niż czytać całe kursy programowania od A do Z, co do wielowątkowości to nie za wcześnie jeśli dopiero zaczynasz ?

0
  • #3 07 Paź 2013 08:30
    SGoneill
    Poziom 17  

Szybko się uczę.

0
  • #4 07 Paź 2013 09:51
    the_fifth_horseman
    Poziom 32  

Jeżeli jak sam powiedziałeś "jesteś zielony z programowania" to najpierw naucz się podstaw a potem dopiero baw wielowątkowością.

Sugeruję http://www.cplusplus.com/,, głównie dokumentacja funkcji ale pamiętam że jakiś kurs też tam był.

0
  • #5 07 Paź 2013 12:20
    23844
    Użytkownik usunął konto  
  • #6 07 Paź 2013 14:35
    the_fifth_horseman
    Poziom 32  

Osobiście przesiadłem się z DevC++ na Code::Blocks i jak na razie nie żałuję. :)

0
  • #7 07 Paź 2013 14:47
    23844
    Użytkownik usunął konto  
  • #8 08 Paź 2013 13:49
    SGoneill
    Poziom 17  

A co sądzicie o tej książce:http://allegro.pl/symfonia-c-programowanie-w-jezyku-c-i3586688410.html

mogę ją pobrać w formie pdf

0
  • #9 10 Paź 2013 12:06
    SGoneill
    Poziom 17