Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polonez caro + 1,6 gli - w chłodne dni i zimą ciężko pali

danio8522 06 Paź 2013 21:03 2700 17
  • #1 06 Paź 2013 21:03
    danio8522
    Poziom 12  

    Tak jak w temacie Polonez caro + 1,6 gli w chłodne dni i zimą ciężko pali , kupiłem nowy czujnik temperatury ten z dwoma pinami do ssania i nie pomogło co robić? Kreci i kreci , w końcu zaskoczy ale na mrozie aku... szybko pada

    0 17
  • #2 07 Paź 2013 07:14
    2278665
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 07 Paź 2013 07:17
    Strumien swiadomosci swia
    Poziom 43  

    danio8522 napisał:
    Tak jak w temacie Polonez caro + 1,6 gle w chłodne dni i zimą ciężko pali , kupiłem nowy czujnik temperatury ten z dwoma pinami do ssania i nie pomogło co robić? Kreci i kreci , w końcu zaskoczy ale na mrozie aku... szybko pada

    Czyli ma GLI, a nie GLE po drugie wlej w dolot troszke benzyny podczas kręcenia od razu zobaczysz co go boli.
    Oczywiście wcześniej zdejm pokrywe filtra i wyciąg filtr.

    0
  • #4 07 Paź 2013 08:13
    fuelinyourblood
    Poziom 35  

    Podejzewam ze masz LPG. A silnik na wtrysku wielopunktowym? Sprawdź cisnienie paliwa i wyczysc wtryskiwacze najlepiej "wyns".

    0
  • #5 07 Paź 2013 08:24
    2278665
    Użytkownik usunął konto  
  • #6 07 Paź 2013 09:40
    gimak
    Poziom 37  

    danio8522 napisał:
    Tak jak w temacie Polonez caro + 1,6 gle w chłodne dni i zimą ciężko pali

    Mój poldek (ten przed caro) "w w chłodne dni i zimą" nie lubił przerwy na świecach większej niż 0.7mm.

    0
  • #8 07 Paź 2013 10:34
    2278665
    Użytkownik usunął konto  
  • #9 07 Paź 2013 23:28
    danio8522
    Poziom 12  

    przepraszam pomyliłem sie to GLI z wtryskiem i na boschu , nie przerobiony na gaz

    0
  • #11 08 Paź 2013 08:22
    fuelinyourblood
    Poziom 35  

    Przepraszam ale poldasa dawno nie widziałem i nie wiem co w nim siedzi.

    0
  • #12 08 Paź 2013 08:43
    2278665
    Użytkownik usunął konto  
  • #13 08 Paź 2013 21:45
    x_silver
    Poziom 11  

    Jak świcie i przewody nie pomogą to sprawdziłbym ciśnienie sprężania. Miałem takie same objawy ...okazało się że na 3 i 4 było po 5 barów.
    Gdy odpali i zaraz go zgasisz, to jak ponownie odpala?

    0
  • #14 08 Paź 2013 23:26
    danio8522
    Poziom 12  

    jak już odpali to potem bez problemu Stawiałbym na pompę paliwa bo często na rezerwie jadę (zawsze) albo wtrysk , jednak najpierw ściągnę filtr i plakiem trysnę jak odpali od razu to wiadomo że wtrysk albo pompa (jeszcze słyszałem o silniku krokowym choć nie wiem co on robi) świece i kable są nowe

    0
  • #16 13 Paź 2013 00:17
    danio8522
    Poziom 12  

    Zatankowałem do pełna i nic to nie daje rano w chłodne dni pali dopiero za którymś razem (może wtrysk, co robi ten silnik krokowy , słyszałem że jest oddzielny wtrysk do ssania)???

    0
  • #17 13 Paź 2013 09:53
    Strumien swiadomosci swia
    Poziom 43  

    danio8522 napisał:
    Zatankowałem do pełna i nic to nie daje rano w chłodne dni pali dopiero za którymś razem (może wtrysk, co robi ten silnik krokowy , słyszałem że jest oddzielny wtrysk do ssania)???
    Nie.

    Może w końcu podjedziesz do mechanika i pochwalisz się co było.

    Dodano po 2 [godziny] 3 [minuty]:

    danio8522 napisał:
    jednak najpierw ściągnę filtr i plakiem trysnę jak odpali od razu to wiadomo że wtrysk albo pompa

    I co wtrysnąłeś tego plaka?

    0
  • #18 02 Kwi 2014 19:00
    danio8522
    Poziom 12  

    Problem zniknął po wymianie filtra paliwa i pompy paliwa i przeczyszczeniu układu paliwowego

    Dodano po 2 [minuty]:

    Co lepsze zrobiłem to sam (poldek prosty)

    0
  Szukaj w 5mln produktów