byłem u różnych mechaników, ale u dwóch dobrych od diesli i jeden mi powiedział bym kopił sterownik i będzie wszystko grało, a sterownik jest dobry, jak bym tak zrobił to bym stracił ok. 700zł i dalej by było to samo. teraz zanim się idzie do mechanika to trzeba wiedzieć co jest i co jest do wymiany. tylko w moim przypadku ja jeszcze do tego nie doszedłem. i tu szukam porady co jeszcze mogę sprawdzić i co jeszcze mogło by być
Dodano po 3 [minuty]:
jeszcze mi został do sprawdzenia ten zawór SPV. ale nie wydaje mi się ze to to, bo jak jest silnik letni to pali dobrze jak jest zimny parę razy kręci a jak ciepły to po 5,10 minutach juz nie odpalę choć czasem się zdarzy rzadko ze odpali ale to jest jak ruletka.
Dodano po 1 [minuty]:
może ktoś miał tak jak ja albo wyciągał ten zawór SPV i jakie mogły by być objawy jak jest uszkodzony albo jak się zawiesza albo zaciera może to od tego nie pali