Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Multimetr FlukeMultimetr Fluke
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Oscyloskop do PC na USB Voltcraft DSO-2020

10 Oct 2013 09:44 6435 6
  • Level 19  
    Witam.

Zajmuję się tylko elektroniką cyfrową czy taki :arrow: http://www.conrad.pl/Oscyloskop-USB-Voltcraft-DSO-2020,-20-MHz.htm?websale7=conrad&pi=122465 oscyloskop jest dobry? Chciałbym poznać waszą opinię na temat tej firmy oraz konkretnie tego modelu. Ja niestety w ogóle nie miałem z oscyloskopem pod USB do czynienia więc w tym temacie jestem zielony. Ten model to Voltcraft DSO-2020 ale może polecicie coś innego lepszego w tej cenie?

Pozdrawiam
    [30.03.2021, darmowy webinar] Nowoczesna diagnostyka maszyn, monitorowanie i przewidywanie awarii. Zarejestruj się
  • Multimetr FlukeMultimetr Fluke
  • Multimetr FlukeMultimetr Fluke
  • Level 19  
    Hyni3k, używałeś tego? Jeśli tak to możesz mi powiedzieć na temat tego Analog Discovery coś więcej?

Widzę, że posiada dużo więcej funkcji niz tylko oscyloskop, ale czy oscyloskop w tym urządzeniu ma dobre parametry?
  • Level 15  
    Cześć. Posiadam i bardzo sobie chwalę. Cechy wyróżniające go to:

- AD9648 podwójny, 14-bitowy przetwornik na wejściu oscyloskopu, 105 MSPS, 1.8 V
    - Napięcie wejściowe +/-20V
    - regulacja pozioma od 250uV do 5V na działkę
    - Pasmo 5Mhz przy 100MS/S - sprawdzałem to ale już nie pamiętam
    - Świetna realizacja FFT (przy przetworniku 14bit to teoretycznie ok 84dB SNR)
    - Dwa 14 bitowe generatory funkcji arbitralnych (bardzo zaawansowany kreator)
    - Szesnaście wejść/wyjść cyfrowych
    - Ogólnie mnóstwo funkcji i bardzo prosta/intuicyjna obsługa
    - Ostatnio zaktualizowano oprogramowanie o autonomiczny analizator widma