robokop wrote:
Quote: Benzynowe Volvo 700/900,
Przy koszmarnie drogich częściach zamiennych/eksploatacyjnych, wyglądzie i zapotrzebowaniu na paliwo małego czołgu;
Bzdura. Ceny części mają normalny poziom, niektóre głównie zawieszeniowe są śmiesznie tanie. Jedyne faktycznie drogie dotyczą silników 16V, zwłaszcza 2.0. Wygląd kwestia gustu, spalanie duże - za to łatwo się gazuje. O spalaniu jednak mowy nie było. Buda nie gnije, auto banalne w naprawie i niezwykle odporne na eksploatację.
robokop wrote:
Quote: niektóre wersje Audi 80, niektóre wersje Octavii 1gen,
A konkretnie które? Bo tak asekurancko napisałaś - nie znalazłaś w sieci opinii?
W 80-tkach najdroższe w serwisie są gaźnikowce oraz V-ki - bo ciężko zarówno o fachowca jak i o części do gaźnika, a do widlastych po prostu kosztują znacznie więcej. Tanie w eksploatacji są dwulitrowe 80-tki na jednopunkcie. S-ki i RS-kę pomijam bo to nie ta bajka. W przypadku Octavii bardzo kiepskie są 1.4, a najdroższe 1.8 turbo - psują się rzadko, ale potrafią kosztować. Choćby 4 cewki po 200 za sztukę.
Chcesz detale? Nie ma problemu, ale to referat będzie i musisz ładnie poprosić bo nie wiem czy mam chęć cię za darmo edukować z podstaw.
robokop wrote:
Quote: Peugeot 406, 505 (nie pamiętam jak z rdzą w 505-tce),
406 wypada lepiej blacharsko niż poprzednik 405, ale nadal ma multum słabych punktów. Rewelacji nie ma.
Nie pisałam o 405, czytaj uważnie. 406-tki rdza nie rusza.
robokop wrote:
Quote: niektóre wersje Fiata Bravo/Brava/Marei/Sieny,
A tutaj to już wolne żarty. Z fiatów najmniej gniło chyba CC, jeśli nie było pokolizyjne. Koło Bravy stoisz i słyszysz jak korozja mlaszcze. Podłoga, progi, kielichy przednich kolumn zawieszenia, podłużnice przednie. Dobrego silnika to też jak w żadnym Fiacie, nie uświadczysz - albo wadliwie zaprojektowany i zwyczajnie wadliwy, albo o krótkiej (tradycyjnie) żywotności.
Kolejna bzdura. Pokaż mi choć jedną zardzewiałą niepowypadkową Bravę. Może po prostu nie wiesz, że każda Brava i każde Bravo mają w pełni ocynkowane blachy od dołu do góry. Marea i Siena chyba też. Pewnie pomyliło ci się z Punto jedynką.
W zasadzie to nie ma chyba sensu zagłębianie się w szczegóły, bo ciężko rozmawiać z laikiem dla którego "Dobrego silnika to w żadnym Fiacie, nie uświadczysz" - właściwie to zdanie podsumowuje znakomicie twoją orientację w temacie samochodów.
robokop wrote:
Quote: Saab 9000 (nie wszystkie wersje),
A które nie? Potrafisz z pamięci napisać czemu silniki padały z powodu zatarcia wału?
Nie potrafię z pamięci napisać, bo nie było takich silników w 9000. Pomyliło ci się z 9-5, to w nich była wadliwa odma.
Dodano po 5 [minuty]:
klimber013 wrote: a jak dalej chcesz się kłócić spytaj się na forum fanów bmw czy e36 jest awaryjne, napiszą ci mniej więcej to samo co ja (zależy od kogo kupisz)
Spytaj się, zobaczysz jakie otrzymasz odpowiedzi. Skoro nie wierzysz mnie, to dowiesz się tego samego od posiadaczy E36.