Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ricoh Aficio MPC 2500 - Kalibracja kolorów, nakładanie się obrazu

pawel06 12 Paź 2013 09:46 4032 6
  • #1 12 Paź 2013 09:46
    pawel06
    Poziom 17  

    Witam.

    Mam problem z kserokopiarką Ricoh MPC 2500. Przy drukowaniu oraz kopiowaniu obrazy nakładają się na siebie. Robiłem kalibrację z poziomu użytkownika, która skończyła się niepowodzeniem. Dodam, że wcześniej zrobiłem "Memory Clear" i to jest najprawdopodobniej przyczyną rozregulowania kolorów. Co można zrobić żeby wrócić do prawidłowych ustawień. Zaznaczę, że urządzenie pokazuje już brak tonera czarnego oraz niebieskiego. Czy brak tonerów może mieć jakiś wpływ na kalibrację.

    Z góry dziękuję za pomoc.



    Ricoh Aficio MPC 2500 - Kalibracja kolorów, nakładanie się obrazu

    0 6
  • #2 12 Paź 2013 09:58
    tomek1986022
    Poziom 21  

    Czemu robiłeś memory clear all ?

    Kalibracja tu nie pomoże bo tu jest potrzebne ustawienie pozycji kolorów a nie ich nasycenia!!!

    PS. tak właśnie poprzez memory clear all to ustawienia kolorów się rozjeżdżają, zresztą maszyna w tym momencie traci wiele ze swoich ustawień i to dość potrzebnych.Tego typu kasowanie to już ostateczność, nie zaczyna się od tego naprawy!

    0
  • #3 12 Paź 2013 10:58
    pawel06
    Poziom 17  

    Kopiarka przyjechała z Niemiec miała powprowadzane różne hasła oraz blokady. Teraz wiem, że pośpieszyłem się z "memory clear". Myślałem, że w ten sposób wrócę do ustawień początkowych. W jaki sposób mogę to wszystko ustawić ? Dodam, że mam dostęp do drugiej takiej samej kopiarki.

    0
  • Pomocny post
    #4 12 Paź 2013 11:08
    gasior
    Poziom 25  

    Wymuś MUSIC w trybie serwisowym w kolejności: 2-111-003, 2-111-002, 2-111-001. Powinno pomóc na rozjechane kolory. Powodzenia

    3
  • Pomocny post
    #5 12 Paź 2013 11:43
    tomek1986022
    Poziom 21  

    Prawdopodobnie twoje hasła i blokady i tak nie zostały skasowane...

    A co do ustawień zrób jak radzi gasior i będzie ok.

    0
  • Pomocny post
    #6 12 Paź 2013 13:45
    gasior
    Poziom 25  

    Cytat:
    Prawdopodobnie twoje hasła i blokady i tak nie zostały skasowane...


    Na pewno nie zostały zresetowane hasła admina/supervisora o ile były zmieniane z domyślnych. Do tego jest "specjalny" kod, kto wie ten wie. Pozdrawiam

    0
  • #7 13 Paź 2013 20:24
    pawel06
    Poziom 17  

    Dzięki bardzo za pomoc. Ustawienia w trybie serwisowym 2-111 pomogły. Będę miała nauczkę na przyszłość, że "memory clear to ostateczność" .

    Pozdrawiam

    0
  Szukaj w 5mln produktów