Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Fiat Seicento - Immobilizer a pompa paliwa

12 Oct 2013 16:37 3696 5
  • Level 8  
    Witam. Kieruję się do Państwa z takim oto problemem. Padł mi immobilizer (zewnętrzny, na taką pastylkę) w seicento 900. Oddałem go do serwisu i mi go usunęli (odłączyli) po czym stwierdzili że pompa paliwa jest padnięta...ok zbieg okoliczności stwierdziłem...lecz serwis za wymianę zażądał 380zł ( a była to kwota za duża jak na kieszeń studencką) ...więc zrobiłem to sam...najpierw sprawdziłem czy do pompy dochodzi prąd i tak było na jednym przewodzie 12 a na drugim 6 volt..czyli doszedłem do wniosku że to faktycznie pompa. Kupiłem nową wymieniłem i nadal nie podaje paliwa ( nie słychać jej ani nie czuć że działa). Starą pompę sprawdziłem na krótko i okazało się że działa :/ I tu pojawia się mój problem co jest grane? Czy immobilizer jest jakoś związany z komputerem który nie widząc immo i nie uruchamia pompy czy co? Skoro prąd dochodzi, pompa nowa a paliwa nie podaje :/ Czy ktoś mógłby mi pomóc? Powiedzieć o co chodzi? Bo nie mam pojęcia :/ Będę wdzięczny za każdą pomoc. Dziękuję i pozdrawiam.
  • Level 34  
    Tam ma byc masa i 12V skad ci sie masie urodzilo 6V?.Podlacz tam zarowke i sprawdz czy ci sie zaswieci,jezeli tak to pompa musi działac skoro na krotko tez ci hula.
  • Level 8  
    12 i 6 jest na tej kostce dochodzącej do obudowy paliwa- nie bezpośrednio do pompy (nie ten czerwony i czarny kabelek).
  • Level 33  
    Na 99% źle odłączyli dodatkowe immo.
  • Moderator of Cars
    Na kostce dochodzącej do pompy jest też czujnik poziomu paliwa...
  • Level 8  
    Okazało się że immo i pompa nie mają nic wspólnego. Po prostu "mechanik" był nieudolny i przy wymontowywaniu immo przerwał przewód idący do pompy :/