Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

opel Vectra b 1998r 1.6 16v - Wysokie obroty

12 Paź 2013 19:29 11874 4
  • Poziom 27  
    Witam! W/w aucie są wyższe obroty na poziomie 1200 na biegu jałowym. Podczas jazdy czuć bardzo gwałtowną reakcje na pedał gazu tak jak by miał większa moc. Zdarza się już bardzo często że sam wchodzi na obroty nawet do 3000 i trzeba go "mulić " na biegu bo obroty nie spadają. Podpiąłem go pod komputer i pokazał mi P0505 leerlauf fullungsregelung Google tłumaczy to tak : napełniania kontroli biegu jałowego Czytałem na forach (niestety na polskich nie ma za wiele informacji) że może to być pęknięty wężyk podciśnienia guma przepustnicy sterownik itd itd...
    O jaki sterownik chodzi? Ma pewno nie pierwszy raz spotykacie sie z tym problemem. Czy może mi ktoś powiedzieć jakie sa najprawdopodobniejsze przyczyny? To auto już jest nie wiele warte dlatego wole go nie oddawac mechanikowi w skandynawi Wole we własnym zakresie podmienić część z autozłomu Pozdrawiam
  • Poziom 31  
    Masz gdzieś nieszczelność między przepustnicą i głowicą. Najczęściej uszkodzeniu ulega gumowy łącznik między korpusem przepustnicy i kolektorem dolotowym. Ale może też być tak, że spadł jakiś wężyk podciśnienia, serwo hamulców jest dziurawe, uszczelka na kolektorze dolotowym się uszkodziła itp...
  • Poziom 27  
    Czyli najgorsze co może byc :) Poszukiwania metodą prób i błędów przy tak kijowym dostępie :/
  • Poziom 27  
    Mam takie pytanie jeszcze Jaki jest kod błędu przepływomierza powietrza? Znalazłem w sieci że 0100 ale po odpięciu czujnika nie pojawia się żaden błąd i po silniku nie widać żadnej reakcji I jeszcze jedno pytanie. Jakie podzespoły wchodzą w skład regulacji układu biegu jałowego?
  • Poziom 31  
    W tym silniku nie ma przepływomierza, a to co odpiąłeś to pewnie czujnik temp. powietrza zasysanego. Do wywalenia błędu P0110, który jest odpowiedzialny za ten czujnik potrzeba min. 2 min pracy silnika po odłączeniu komponentu.
    Główne elementy wykorzystywane do regulacji obrotów biegu jałowego, to: czujnik przy przepustnicy, map (ciśnienia w dolocie) i silniczek krokowy dozujący powietrze.