Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

GoClever 5065 FMBT przestała działać, czarny ekran

13 Oct 2013 11:35 2991 6
  • Level 8  
    Witam
    Przepraszam ale nie znalazłem odpowiedniego forum o naprawie nawigacji więc piszę tutaj. W końcu nawigacja to też tablet.
    Ostatnio po około miesiącu chciałem użyć nawigacji. Nacisnąłem przycisk i nic. Podłączyłem do ładowarki, bo pomyślałem, że się wyładowała, ale też nic - zwykle pojawiała się bateria na ekranie. Ponownie nacisnąłem przycisk i ekran jakby lekko błysnął tzn widać było, że na chwilę się uruchomił, a po chwili w dobrym słońcu ledwo, ale było widać ekran startowy z karty. Niestety żaden przycisk nie działał. Jak można naprawić tą nawigację i czy w ogóle się da? Nawigacja była kupiona jakieś 4 lata temu.
    Nie wiem dlaczego ale niektórych słów które napisałem nie widać po wysłaniu zapytania. Jestem początkujący tutaj i nie wiem dlaczego nie widać słów: tablet, bateria czy forum.
  • Level 13  
    Witaj!
    Tu jest dział o nawigajach: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewforum.php?f=302
    Ładujesz ją przez USB, czy przez ładowarkę? Jeśli przez USB warto spróbować naładować ją przez sieć.
    Rozumiem, że nawigacja nie jest już na gwarancji. Zawsze można ją odesłać do serwisu odpłatnie, ale niewykluczone, że bardziej opłacalnym rozwiązaniem byłoby kupić nowy sprzęt.
  • Level 8