Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

vw golf mk4 - moduł komfortu

14 Paź 2013 20:14 2196 7
  • Poziom 12  
    posiadam ww model samochodu z 2003 roku, po stronie prawej mam silnik z modułem do szyby o numerze 1c2 959 802A,pod kierownica moduł komfortu to 1c0 959 799B, a po drugiej stronie w drzwiach mam jakis dziwny silnik z modułem, wyczytałem na forach ze jest on do samochodów wczesniejszych niz 2003 rok. chodzi o to ze ze nie moge znalezc silnika z numerem 1c2 959 802A do drzwi po lewej stronie, tylko 1c2 959 801A, pytanie moje brzmi czy istnieje jakis sposób zeby dobrac odpowiedni silnik do tego modułu komfortu, dodam ze nie bardzo mam dostep zeby podlaczyc autko pod vaga. wszystkie drzwi dzialaja tylko te jedne z tym dziwnym silnikiem nie dzialaja. ja jestem zielony i nie bardzo wiem jak to sprawdzic

z gory wielkie dzieki
  • Poziom 12  
    chodzi mi o to czy ten 1c2 959 801A bedzie współgrał z tym modułem komfortu i z drugim silniczkiem w drugich drzwiach, w tym momencie zamontowany jest jakis dziwny ten moduł z silniczkiem i nic nie działa w drzwiach nawet elektryczne lusterko po tej stronie, próbuje dobrać takie aby współgrał ze wszystkim

Dodano po 3 [minuty]:

autko jest anglikiem wiec nie wiem czy tu nie bedzie na odwrót, chodzi mi o strony
  • Poziom 12  
    typowy anglik bez przekładki
  • Poziom 12  
    dobra gdzieś na forum znalazłem takie coś:

każdy sterownik z silnikiem do szyb powinien mieć numer:
    lewy przód XXX XXX 801
    prawy przód XXX XXX 802
    lewy tył XXX XXX 811
    prawy tył XXX XXX 812

gdzie XXX XXX to 6 pierwszych znaków (liter i cyfr) identycznych jak na module komfortu
    znalazłem to na forum golfa jako post do tematu montowania elektrycznych szyb
    co sądzicie o czyms takim
  • Poziom 12