Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Astra g 99r - szybko migajace kierunki, brak tylnej wycieraczki itd

15 Paź 2013 12:59 1656 7
  • Poziom 9  
    Witam. Mam problem z kierunkami, migają bardzo szybko, awaryjne tylko wtedy kiedy zapala się światło, miga podświetlenie zegarów, deski, brak podgrzewania tylnej szyby i tylnej wycieraczki, nie działa pierwszy bieg przedniej wycieraczki:) co to ku... może być bo nikt nie wie!!:) Stało się tak kiedy auto nie chciało odpalić i mechanicy szukali powodu, okazało się że pompa paliwa. Ale dlaczego reszta nie działa teraz?
  • Poziom 16  
    To Cię załatwili. Słuchaj wygląda to jakby manetka od kierunków Ci jakieś zwarcie robiła. Sprawdzałes bezpieczniki?
  • Poziom 43  
    Masa na karoserię pewnie "sie urwała" :)
  • Spec od samochodów
    Koledzy temat z przed lat kilku ale mam na tapecie identyczny przypadek . ( jedyna różnica że autko odpala ) Może macie jeszcze inne podpowiedzi . Niestety autor nie podzielił się z nami wiadomościami o tej usterce , a szkoda teraz by się przydała . Pozdrawiam serdecznie .
  • Poziom 14  
    Sprawdź czy masz masy. To najszybszy i najpewniejszy sposób. Próbnik i jazda :)
  • Poziom 11  
    Cześć,
    mam prawie identyczna historię.
    Wszystko zaczęło się od tego, że włączyłem ogrzewanie lusterek i tylnej szyby.
    Po jakimś czasie zauważyłem że podświetlenie liczników i zegara pomruguje. Nie działa pierwszy bieg przedniej wycieraczki (pozostałe działają), nie działa tylna wycieraczka, nie działa ogrzewanie tylnej szyby(nie zapala się podświetlenie przycisku) i przeciwmgielne (nie zapala się lampka). Bzyczek od włączonych świateł bzyczy w sposób inny niż było to pierowotnie - czyli też jest źle.

    Sprawdziłem bezpieczniki i przekaźniki - wszystkie sprawne.
    Sprawdziłem tylną klapę i tam znalazłem uszkodzone przewody na łączeniu z karoseria-klapa (brązowy zerwany i sterujący przetarty).

    Niestety problem nadal nie został rozwiązany i wspomnianie powyżej objawy wciąż się utrzymują.
    Macie pomysł co łączy te wszystkie wymienione rzeczy?
    Pozostała część auta działa sprawnie, radio, ogrzewanie, klima, lusterka, światła - jest OK. Żadne z bezpieczników mi się nie przepalił.
  • Poziom 43  
    Mózg w skrzynce bezpieczników mógł paść. Jest pod przekaznikami kierunkowskazów.
  • Poziom 11  
    Cześć,
    wymieniłem muduł pod bezpiecznikami tzw. Multitimer i wszystko wróciło do normy.
    Nie trzeba demontować elementów kokpitu itd. Skrzynkę z bezpiecznikami da się wyjąć przez schowek: wykręcamy dwa torxy, luzujemy wiązki przewodów i skrzyneczka "na siłę" wychodzi.