Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Cdif2 - opinie. Czy można kupić coś lepszego w tej cenie?

15 Paź 2013 13:18 22812 29
  • Poziom 11  
    Witam
    Chciałbym kupić interfejs diagnostyczny CDIF2, czy mógłbym prosić o opinie użytkowników tego interfejsu, może za tą cenę kupię coś innego, lepszego? Z góry dziękuję za odpowiedź.
  • Poziom 30  
    Za tą cenę raczej nic lepszego nie kupisz! Warto mieć adaptery do niego niebieski i czerwony, sprzęt naprawdę dobry za te pieniądze i nie ma dziwnych tłumaczeń.
  • Poziom 33  
    Napisz co chcesz robić?

    Typowy uniwersalny robi cos i czasem nic.
  • Moderator Samochody
    Mam, używam, płacę abonament (800/rok) więc wersja aktualna.
    Teraz krótko, co robi:
    Renault: rewelacja (oprócz diagnostyki wszelkie adaptacje, kodowania itd).
    PSA: b. dobrze jw.
    Opel: b. dobrze
    Ford: dobrze, choć mogło by być lepiej (b. długa, wolno odświeżająca się lista parametrów bieżących)
    Fiat: dobrze (ale np w stilo, do komunikacji z niektórymi modułami potrzebujesz niebieski adapter)
    BMW: zależy co i w jakim modelu
    Volvo: jw
    Toyota, Mazda: generalnie podstawowa diagnoza, choć ostatnio zrobiłem kalibrację czujnika przechyłu w rav4 '07

    Za te pieniądze polecam
  • Poziom 34  
    Ja tez sie wypowiem bo mam z aktualnym abonamentem.
    Sprzet uwazam za rewelacyjny w tym przedziale cenowym.
    Obecnie wyszedł cdif 3 i nietrzeba dokupowac adapterow i innych bajer,cdif 3 ma juz wszystko zapakowane w siebie do wewnatrz,mialem go juz wrece i mialem przyjemnosc juz poruszac sie po nowym sofcie.
    Dodam jeszcze do wypowiedzi przedmowcy ze mercedesa super rozbudowali,bmki.
    Ogolnie w wiekszosci prac ktore wykonuje ten tester spelnia moje oczekiwania.
    POLECAM
  • Poziom 39  
    cdif/3 ma formę tabletu.
  • Poziom 19  
    decybel91 napisał:
    cdif/3 ma formę tabletu.

    Tylko formę, bo bez laptopa się nie obędziesz.
  • Poziom 19  
    W tym roku w maju kupiłem cdif 2 zestaw 4 i powiem krótko REWELACJA za tą kasę. Walczę jeszcze z trybem przeźrocza ale nie odrazu kraków zbudowali. A w sumie może ktoś podpowie co i jak?
  • Użytkownik obserwowany
    mam używam , za te kase nic lepszego nie kupisz , warto sie zastanowic nad 3
  • Poziom 9  
    mam cdif 3 który nie potrzebuje adapterów-ma wbudowane wi-fi i robisz auta bez kabla też ma ekran dotykowy i na razie można tylko inspekcje kasować ale jest w rozbudowie .
  • Poziom 39  
    Dorywczo korzystam, w tej kasie nie znajdziesz nic lepszego.
  • Poziom 9  
    poczytaj sobie na ich stronie ///// cdif2 też ma ale trzeba osobno dokupić////
    cdif3 to jedno pudełko i nie potrzebujesz do niego osobnych adapterów
    :D
  • Poziom 19  
    Nie trzeba ja dostałem do zestawu
  • Poziom 16  
    Mam cdif3 i jestem zadowolony. Co dla mnie ważne jest to polski produkt i w razie czego jest do kogo zadzwonić. Po za tym w razie problemów dziala wsparcie techniczne. To sobie cenię. Za te pieniądze to dobry sprzęt, jak każdy uniwersalny gdzieś lepiej gdzieś gorzej sobie radzi. Polecam
  • Poziom 9  
    Za przeproszeniem co wy pierd*licie. Cdif 2 to jest tragedia, korzystam, płace za te aktualizacje i przyjezdza klient starym bmw e36 m3 i prosi mnie nie o odczyt błędów nie o kasowanie, tylko o głupią pierdółke jaką jest podanie temperatury silnika jaką odczytuje komputer i co: i świece oczami i przepraszam bo w tym dziadostwie pokazuje mi w rubryce temperatura chłodziwa jakąś niezrozumiałą regułkę, a kody błędów pokazuje nieznane. Przyjeżdża honda civic z 2006r i nie mogę się podłączyć na nowym sofcie. Avensis w dieslu - błędy odczytane ale sam musze szukać co znaczą bo kod nieznany. Cdif2 to szajs i drugi raz bym nie kupił i nie wiem skąd tyle pozytywnych opinii chyba ludzie pracujący w tej firmie piszą tak po forach. A kto nie wierzy sie przekona jak bedzie musial odmówić klienta
  • Poziom 39  
    Na razie nic nie p.... Ale opisze Ci inną sytuację, sprzęt za 40000 zł nie diagnozuje E-39 tdsa... Tzn. co? sprzęt do dupy? Obudź się, sprzęcikiem za pare kilo zł nie będziesz robił wszystkiego, może to bolesne ale taka jest prawda. Dla zaspokojenia Twojej ciekawości ruszył to Kts na wpince. Więc jeśli rozmawiamy o sprzęcie w takiej kasie, to nie oczekuj cudów, kup inpe ori+ wsparcie to możesz żale wylewać.
  • Moderator Samochody
    E39 525TDs, KTS stwierdził, ze nic silnikowi nie jest (a jeździ gorzej niż maluch na ręcznym) natomiast cdif/2 pokazał błąd i niewłaściwe parametry nastawnika dawki

    Nie twierdzę, że cdif jest znakomity, bo nie jest, ale za te pieniądze warto go mieć
    Jeżeli ktoś specjalizuje się w naprawach danej marki samochodów, to jedynym wyjściem jest kupienie dedykowanego sprzętu diagnostycznego, natomiast jak się naprawia "co podjedzie", to trzeba się posiłkować sprzętem uniwersalnym
  • Poziom 9  
    Nie po to wydałem 8k żeby oczami świecic jak ktoś przyjedzie. Nie bedę kupował do każdego auta interfejsu oryginalnego bo to jest nieopłacalne. Poza tym następna wpadka, przyjeżdża klient mitsubishi galantem bo mu się check świeci. Spoko podłączymy. Haa i tu sie kończy wesoła historyjka bo ten szajs nie ma galanta w obsługiwanych. Nie ma tez silnika 1,7 cdti w astrze żeby dpf wyczyścić. Ale uwaga elm327 na bluetooth obsługuje galanta :) Ręce mi opadają popularnych aut ten soft nie robi. A w dieslach na cr nawet nie sprawdze ciśnienia na listwie przy rozruchu bo albo rozłącza, albo działa tak wolno że nie widze żeby sie zmieniało.

    manta sprzęcikiem za taką kase wymagam że jeśli obsługuje auto i jest to napisane w liście obslugiwanych pojazdów to ma obsługiwać! Jak nie daje rady to niech nie kłamią na stronie że ogarnia! A inpy nie kupie do czytania temperatury!
    I jeszcze jedno - może tego tdsa cdifem odczytałeś? Bo o nim jest ten temat

    carrot cieszę się że cdif Ci pomógł, ale uwierz naprawde to co wymagam to nie jest dużo, ale napewno bede wymagał żeby był w każdym przypadku wart więcej niż elm327 :)
  • Moderator Samochody
    Cytat:
    w dieslach na cr nawet nie sprawdze ciśnienia na listwie przy rozruchu bo albo rozłącza, albo działa tak wolno że nie widze żeby sie zmieniało.

    Na to, i nie tylko na to pomaga wybranie w opcjach parametrów "odznacz wszystkie" i zaznaczenie tylko kilku interesujących w danej chwili. Czasem lista jest tak długa (zwłaszcza w Fordach), że faktycznie odświeżanie trwa wieki. Nie jest to do końca wina cdifa, tylko protokołu transmisji użytego w danym samochodzie, elm działa szybko, bo "odpytuje" sterownik z 5 parametrów na krzyż, cdif z 40 :D
  • Poziom 9  
    cdif robi mitsubishi galant wybierasz inny i obd
    1,7 cdti astra ja mam nawet dwa silniki :idea:
  • Poziom 9  
    Dzięki laki26, rzeczywiście po inny obd błędy czyta :) Troche techniki i człowiek się gubi. Hmm co do astry to jakiś czas temu jeszcze nie było silnika Z17DTL czy H i nie mogłem zrobić czyszczenia dpf bez pewności że bedzie ok.

    Jeszcze pytanie, jeśli bede podłączał pod stałe źródło zasilania cdif (zewnętrzny akumulator) to nie będzie mi klękał przy rozruchu auta? Bo wiem że czasem przy rozruchu miałem problem z tym że podłączane złączką uniwersalną pod linie K L i pod akumulator i połączenie zostanie zerwane.
  • Poziom 9  
    może być że sterownik w aucie rwie połączenie
  • Poziom 2  
    Dobry tester i pomoc w razie potrzeby na infolini dostępna
  • Poziom 34  
    kamil7s napisał:
    Za przeproszeniem co wy pierd*licie. Cdif 2 to jest tragedia


    D..a nie operator który po latach zmieni zdanie.
  • Poziom 1  
    witam.Na cdif2 pracuję już 3 lata i wcale nie jest taki rewelacyjny jak większość twierdzi.Sprzęt często się wiesza lub rozłącza,japońskich aut praktycznie nie czyta,nie wspomnę o Koreańczykach. W tak popularnych samochodach z grypy VAG nie ma wielu modeli silników ,BMW,mercedes,volvo też szału nie ma,natomiast samochody grypy PSA czyta całkiem przyzwoicie.Ogólnie za ponad 7tys. spodziewałem się jednak lepszego sprzętu.Pozdrowienia
  • Poziom 34  
    Bo kupiles tester i myślałeś ze będzie za ciebie robił fury,płaciłbyś abonament to nie narzekałbyś.Mam to samo co ty i tak nie twierdze.
    Sprzęt jaki by nie był to i tak polowa sukcesu,reszta to wiedza pozyskana w tym zawodzie
  • Poziom 19  
    Kolego sprzęt jak na swoją cenę jest dobry. Tylko że sprzęt to nawet nie połowa sukcesu. Potrzebna jest jeszcze wiedza żeby z tego korzystać.
  • Poziom 2  
    Witam panowie ten kto pisze że cdif jest zły, to albo jest amatorem albo nie umie obsługiwać tego urządzenia.
    Posiadam ten tester od samego początku firmy.
    Kiedyś miałem do niego zastrzeżenia, że pokazuje jakieś głupoty ale po to jest pomoc techniczna.
    Wysyłam raport i za 15 minut mam wsad, który albo działa albo nie i wysyłam znów i w końcu mam to co chcę .
    Po to płacę abonament żeby z niego korzystać a mało tego ma sterownik , oscyloskop, generator i jeśli naprawiam przepustnicę lub egr mogę to wysterować na stole nie muszę montować do auta.
    Jeśli ktoś jest zainteresowany (...) przeszkolę z obsługi tego urządzenia.

    Moderowany przez CameR:

    Poprawiłem pisownię postu
    Reg. 3.1.13. Dbaj o poprawność językową i zachowuj zasady netykiety. Nie wysyłaj wiadomości z których trudno wywnioskować co ich autor chciał przekazać.

    Reg. 3.1.19. Nie wysyłaj wiadomości w tematach archiwalnych, jeśli jest to kolejne pytanie, w szczególności inne niż osoby pytającej. Z racji szacunku do pytającego załóż własny temat. Możesz dopisać tylko sposób rozwiązania problemu.