Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Nagłośnienie aktywne do 10-12 tys. zł.

Fibster 16 Oct 2013 19:32 2688 6
    Fibster
    Level 2  
    Witam.
    Jako, że w temacie nagłośnienia jestem KOMPLETNIE zielony, postanowiłem utworzyć tu konto i poprosić o poradę forumowych ekspertów :)
    Tak więc: planuję zakup zestawu nagłaśniającego na imprezy okolicznościowe (powiedzmy od 50 do 200 osób). Ogólnie z tego, co już się dowiedziałem o nagłośnieniach - najbardziej odpowiadałoby mi nagłośnienie aktywne. Czy znajdzie się tu ktoś, kto pomoże mi złożyć taki zestawik? Byłbym wdzięczny, gdyby przy jego składaniu była podana cena, oraz pełne nazwy elementów, zamiast skrótów. Jeżeli potrzebne są jakieś inne dane wymagane do złożenia takiego zestawu - proszę pytać, postaram się jak najszybciej odpowiedzieć. Co do granej muzyki panowałaby tam rozbieżność - od disco polo, poprzez dance, house do dość mocnego electro house, więc zależy mi zarówno na jakości dźwięku, jak i dobrze brzmiących niskich tonach.

Z góry dziękuję za każdą odpowiedź :)
  • Helpful post
    Granat :)
    Level 34  
    Cześć,
    Powiem Ci tak. Jeśli chcesz dobrze wykorzystać pieniążki to napisz z tym pytaniem do jednej z niżej wymienionych firm:
    dr_aus, NAW, Bayor-Audio, Pol-Audio.
    Każda z nich na pewno zaproponuje coś ciekawego i co najważniejsze mają bardzo dobry stosunek jakości do ceny. No i zostawisz pieniążki po części w Polsce ;)

Z Twoimi preferencjami zacząłbym od dr_aus'a.
    Będziesz miał kompletny zestrojony zestaw. Moim zdaniem to dużo lepsze rozwiązanie niż kompletowanie go na własną rękę. Wiadomo że każdy ma inny gust i będzie polecał co innego. Jeden poleci to, drugi tamto i każdy w sumie będzie miał racje.