Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

bmw/e46/m47n - Nie odpala, brak cisnienia paliwa na listwie - długo stał.

16 Paź 2013 20:40 18477 10
  • Poziom 15  
    Witam.
    Auto e46 silnik 2.0d 150 km m47n 2003 rok.
    Auto stało 3 lata.
    Silnik kreci nie odpala.
    Pompa pod progiem (elektryczna) podaje paliwo do pompy wysokiego ciśnienia(sprawdzone).
    Paliwo nie wychodzi wcale z pompy cr do listwy wtryskowej .
    Robione odpowietrzanie układu(komputerem) .
    W pompie cr jest zawór/czujnik na które idzie napięcie 12v po przekręceniu stacyjki.
    Prąd idzie na ten zawór - zawór minimalnie sie rusza(spr na wierzchu).Niewiem ile powinien się ruszać.
    Był błąd - 4b90 , i powracał po skasowaniu nawet przed odpalaniem.
    Teraz nie ma tego błędu już - pare razy skasowany i nie powrócił.
    Interesuje mnie czujnik na pompie - jak go sprawdzić dobrze.
    Prawdopodobnie zdechła pompa cr,ale prosze o wskazówki co jeszcze sprawdzić.
  • Poziom 43  
    Łysoldrift napisał:
    Pompa pod progiem (elektryczna) podaje paliwo do pompy wysokiego ciśnienia(sprawdzone).

    Ile daje?
    Łysoldrift napisał:
    Interesuje mnie czujnik na pompie - jak go sprawdzić dobrze.

    Jaki qwa czujnik? Jak to jest czujnik, to Ty jesteś mechanik.

    Pozatym autko trzeba przepalać co jakiś czas a nie zostawić na 3 lata.
    Prawdopodobnie zdechła pompa cr jak piszesz.
  • Poziom 15  
    Pompa elektryczne była nawet zamieniana ze sprawnego auta i podaj tak samo - nie mierzyliśmy ciśnienia.
    No właśnie nie wiem czy to czujnik czy zawór - dlatego pytam - jakie ma zadanie ?
  • Poziom 27  
    Musi pompa CR dac co najmniej 250 bar. Jeśli to autko stało faktycznie 3 lata to będzie cud jeśli ożyje, ożywisz pompę dalej pewnie wtryski kaput, no nic życzę powodzenia.
  • Poziom 43  
    Jak masz drugie autko przełóż pompe cr i już będzie wiadomo co i jak.
  • Poziom 15  
    Czy idzie jeszcze jakoś pompe cr sprawdzić dobrze.
    Bo z ta podmianą jest trochę roboty.
  • Poziom 43  
    Łysoldrift napisał:
    Bo z ta podmianą jest trochę roboty.
    Jest może godzinka i już wiesz co go boli.
  • Poziom 27  
    Wykręc regulator z pompy zakręc parę obrotów zobacz czy leci paliwo z otworu, regulator najlepiej podłożyc inny, dokładnie sprawdzic czy dochodzi zasilanie do czujnika ciśnienia CR podoginac piny, wepnij dokładny woltomierz w środkowy pin sygnałowy z czujnika, rurki oczywiście podokręcane, dobrze by było się wpiąc w regulator oscyloskopem i podejżec wypełnienie jakie daje sterownik i czy wogóle daje .
  • Poziom 15  
    [/quote] Jest może godzinka i już wiesz co go boli.[/quote]
    No godzinke to to niewiem jak to robisz...
    Tam są 2 łańcuchy ktore trzeba zdemontować.
    I napinacz który trzeba zblokować ,żeby się nie rozjechał.
    Do tego dolna kapa rozrządu i takie tam szybkie robótki.
  • Poziom 23  
    Łysoldrift napisał:
    Jest może godzinka i już wiesz co go boli.[/quote]
    No godzinke to to niewiem jak to robisz...
    Tam są 2 łańcuchy ktore trzeba zdemontować.
    I napinacz który trzeba zblokować ,żeby się nie rozjechał.
    Do tego dolna kapa rozrządu i takie tam szybkie robótki.[/quote]
    Po co rozbierać rozrząd? Są do tego przyrządy i ściągacze i masz godzinkę jak dobrze idzie.
  • Poziom 15  
    Winna była pompa wysokiego cisnienia .
    Po wymianie silnik chodzi.