Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf IV - Padł pilot nie mogę wyłączyć alarmu..

19 Paź 2013 15:36 24411 15
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 15  
    Jeżeli to jest oryginalny alarm z centralnym z pilota to kup używanego pilota (koło 35-90 zł) i dokoduj do swojego auta:

    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1171202.html

    Spróbuj też tej procedury na starym pilocie (po wymianie baterii). Po zachowaniu mam jednak wątpliwości, czy to na pewno masz oryginalny alarm.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Specjalista grupy V.A.G.
    Grzesiek794239 napisał:
    Ale to jest chore że producent na takie coś pozwolił

    Co w tym jest chorego?
    Chciałbyś taki alarm który rozbraja się po otworzeniu drzwi z klucza - ja nie bo to dopiero było by chore, wystarczyłoby otworzyć zamek śrubokrętem by wyłączyć alarm.
  • Poziom 15  
    1) Sprawdź, czy możesz dokodować swój kluczyk jeszcze raz do auta.
    2) Jeżeli nie i jeżeli masz inny samochód na próbę (leon) to sprawdź, czy możesz dokodować Twój kluczyk
    2a) jeżeli nie, to znaczy, że kluczyk padł i trzeba po prostu kupić nowego pilota i będzie ok (zwróć uwagę na częstotliwości - z reguły jest bodajże ok. 433MHz, ale są też ok. 190MHz - np. w fordach)
    2b) Jeżeli udało się dokodować kluczyk to polecam jednak wymianę modułu komfortu na nowy, bo z tym nie wiadomo co jest

    Alarm powinno się dać wyprogramować alarm poprzez VAG,a - podaj oznaczenia sterownika to zobaczę, czy mam jakieś info o nim (ew. może ktoś o większej wiedzy niż ja się wypowie)

    Moderowany przez Błażej:

    A co w vw ma robić kluczyk z forda? Po co piszesz takie bezwartościowe tutaj informacje?

  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Więc spraw sobie porządnego vaga, opanuj zasady posługiwania się nim, dowiedz się, jak za jego pomocą wprogramować kluczyk i voila! Gotowe! Tylko co będzie tańsze...
  • Poziom 15  
    Błażej napisał:

    A co w vw ma robić kluczyk z forda? Po co piszesz takie bezwartościowe tutaj informacje?


    Taki sam kluczyk był dodawany do forda galaxy mk1, który jest bliźniaczy do vw sharana i seata alhambra. W efekcie sprzedający często podają, że sprzedają kluczyk do vw (wygląda identycznie szczególnie jak logo jest zdrapane) więc zwracam na to uwagę bo potem może się okazać, że kluczyk się nie daje dokodować i można wyciągnąć złe wnioski. Moduł komfortu też jest fizycznie wymienny między oboma autami co komplikuje całą sprawę - różnią się tylko częstotliwością.

    Ja akurat do galaxy kodowałem pilota z vw i częstotliwości się zgadzały. Jednak spotkałem się z głosami, że zdarzają się właśnie inne częstotliwości.

    Moderowany przez Błażej:

    Więc czytaj temat - powoli, wyraźnie i na głos. W nim jest zaznaczone, o jakim aucie jest dyskusja!

  • Użytkownik usunął konto  
  • Specjalista grupy V.A.G.
    W module 1J0959799AH nie ma alarmu, nie da się go włączyć ani wyłączyć VAGiem.
    Masz dołożony alarm do auta jak już.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 15  
    Grzesiek794239 napisał:
    kolega chce by to się wyłączało po otwarciu kluczykiem.


    Z forum passata:
    http://forum.vw-passat.pl/threads/1130-MODUL-...iagnostyka-VAG?p=510651&viewfull=1#post510651

    Akurat zapisanie 8 powinno aktywować wyłączanie tylko pilotem (czyli stan, jaki jest teraz u Ciebie). Idąc dalej tym tropem zapisanie 255 powinno wyłączyć alarm. Z kolei z tej strony:
    http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=221234

    wynika że zapisanie 12 spowoduje, że alarm będzie się wyłączał także i kluczykiem. Przyznaję, że jest to gdybanie z mojej strony, bo w modułach jedynie zmieniałem kodowanie typu domykanie szyb itp - nigdy alarm. Mam jednak nadzieję, że będzie to w jakiś sposób pomocne Tobie.

    Błażej napisał:
    Więc czytaj temat - powoli, wyraźnie i na głos. W nim jest zaznaczone, o jakim aucie jest dyskusja!

    Czytam wyraźnie - dyskusja jest o golfie i w przypadku, gdyby kolega miał wymieniać uszkodzonego pilota to uczuliłem, że były różne częstotliwości - dokładniej 433, 434 (vel 343,92) i 315 MHz - z zewnątrz wyglądają identycznie (i były nawet dostępne w fordach bliźniaczych do sharana - a sprzedającym na znanym portalu aukcyjnym zapomina się podać częstotliwość i wszystkie identyczne z wyglądu kluczyki traktują jako "vw")