Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

PRALKA CANDY CS2 085 Pierze, wypuszcza, lecz nie wiruje(suszy)

masynmassino 19 Paź 2013 15:41 2997 5
  • #1 19 Paź 2013 15:41
    masynmassino
    Poziom 6  

Witajcie, tak jak w tytule! Jestem totalnym laikiem, mam 22 lata i ostatnio udało mi się naprawić mojej mamie stary kran(wymienić wyrobiony kręcący się w miejscu kurek na nowy). To mój dorobek. Złapałem bakcyla i chciałbym teraz naprawić mamie pralkę.

Co się z nią działo? Właczam, nalewa się ciepła woda z proszkiem, potem kręci się bęben, aż w końcu ani nie spuszcza wody, ani nie wiruje by wysuszyć. Okej, poradziłem się kogoś i przeczyściłem filtr ten co w pompce się znajduje, był syf.

Próba druga: nalewa się ciepła woda z proszkiem, kręci się bęben piorąc ciuchy, finalnie pompa spuszcza wodę w procesie wirowania w odstępach co kilka sekund, ale NIE WIRUJE. Po prostu pluje wodą w różnych odstępach, a potem program kończy się. Kolejna obserwacja, to w momencie gdy pluje i wydaje dźwięk pracy "bbbwwwwww" - kontrolki, lampeczki na panelu - przygasają lub całkowicie gasną, tak jakby brakowało mocy na obie rzeczy na raz. Zaobserwowałem też, że czasem ten bęben minimalnie drgnie, tak jakby już chciał zawirować ale jednak nie miał siły. Dziwne, bo jednak ma siłę wykonać normalne obroty przy praniu. Działa silnik obrotowy, działa pompa, o co chodzi.....Z góry Dzięki za ewentualne zainteresowanie. Marcin

0 5
  • #2 19 Paź 2013 17:25
    karol1996
    Poziom 19  

Witam
    Mam takie pytanie: Czy silnik jest szczotkowy czy bezszczotkowy? Jak Kolega sam nie rozpozna, to można wrzucić zdjęcie tego silniczka.

masynmassino napisał:
    Zaobserwowałem też, że czasem ten bęben minimalnie drgnie, tak jakby już chciał zawirować ale jednak nie miał siły. Dziwne, bo jednak ma siłę wykonać normalne obroty przy praniu.