Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mikrofon bezprzewodowy do wokalu (hard rock, heavy metal)

19 Paź 2013 16:44 1662 3
  • Poziom 2  
    Witam, jestem nowy na forum, zarejestrowałem się ponieważ szukam mikrofonu a z tematu jestem totalnie zielony :/.

Otóż, jestem wokalistą, obracam się w muzyce hard rockowej i heavy metalowej, uczyłem się śpiewu w stylu Bruce'a Dickinsona, (i wszyscy mi mówią że brzmię jak Bruce), mówię o tym po to aby znaleźć sprzęt który będzie umiał oddać to brzmienie, tą moc głosu czysto i bez jakichkolwiek zakłóceń czy charczenia.

Śpiewałem już na różnych mikrofonach ale z racji ich żałosnej jakości nie będę nawet się silił na przypomnienie sobie tych modeli, rzecz w tym że w ogóle nie oddawały głosu, przy wyższej oktawie po prostu zaczynały trzeszczeć (albo wyciągały i nagłaśniały wyższe dźwięki nie oddając brzmienia całego głosu (choć to i może wina ustawień wzmacniacza) - wiem że tłumacze to łopatologicznie jak chłop krowie na rowie, ale nie jestem teoretykiem muzyki, nie znam się na fachowej nomenklaturze tej dziedziny).

Poszukuję mikrofonu bezprzewodowego (kable doprowadzają mnie do szewskiej pasji), dobrej jakości, kwota jaką jestem w stanie w tej chwili przeznaczyć to 3000zł (lub mniej) chociaż nie chcę kupować na zasadzie "biore najdroższe bo pewnie najlepsze" kiedy może się okazać, że model o 200zł tańszy wcale nie ustępuje specjalnie jakości droższemu.

Kiedyś rozmawiałem w sklepie i polecono mi Shure SM58, że klasyk itepe itede ale widziałem na forach krytykę, że model ten jest już średnio wybitny, a drogi ze względu na markę (nie chciałbym płacić zbytnio za markę tylko za jakość).
    Mikrofon ten jest mi potrzebny do koncertów i prób zespołu chociaż raczej używać go będę na koncertach.

Na koniec powtórzę i wyszczególnię na czym mi zależy:
    1) Dobrej jakości mikrofon bezprzewodowy