Witam.
Posiadam Opla Omegę B rok '97 z silnikiem 2,0 16v.
Problem polega na tym, że po uruchomieniu zimnego auta, silnik pracuje ok 2 minut normalnie póżniej obroty spadają i silnik gaśnie. W momencie przygasania gdy dodaję gazu lubi strzelić. Byłem na komputerze i wykryło błąd przepływomierza i czujnika temperatury powietrza. Jednak gdy odepnę przepływkę silnik zaczyna falować na obrotach. Mimo wszystko wymieniłem i przeplywkę i czujnik dolotu powietrza i problem jest ten sam i auto na benzynie w ogólne nie jeździ. Czy może być to również wina silniczka krokowego? czy wina tylko elektroniki? Przepływomierz i Czujnik temp są oryginalne siemensa. Auto posiada instalację gazową typu Lambda Control System.
Jeśli ktoś się już spotkał z czymś takim to proszę o pomoc.
Pozdrawiam.
Posiadam Opla Omegę B rok '97 z silnikiem 2,0 16v.
Problem polega na tym, że po uruchomieniu zimnego auta, silnik pracuje ok 2 minut normalnie póżniej obroty spadają i silnik gaśnie. W momencie przygasania gdy dodaję gazu lubi strzelić. Byłem na komputerze i wykryło błąd przepływomierza i czujnika temperatury powietrza. Jednak gdy odepnę przepływkę silnik zaczyna falować na obrotach. Mimo wszystko wymieniłem i przeplywkę i czujnik dolotu powietrza i problem jest ten sam i auto na benzynie w ogólne nie jeździ. Czy może być to również wina silniczka krokowego? czy wina tylko elektroniki? Przepływomierz i Czujnik temp są oryginalne siemensa. Auto posiada instalację gazową typu Lambda Control System.
Jeśli ktoś się już spotkał z czymś takim to proszę o pomoc.
Pozdrawiam.