Proszę o pomoc, może ktoś podpowie co można jeszcze sprawdzić.
Oto co zostało zrobione:
1) sprawdzone przelewy wtryskiwaczy - każdy lał w bardzo delikatnym stopniu, właściwie lał to zbyt duże słowo (sprawdzane przy niskich jak i wysokich obrotach)
2) wtryski wymontowane i zawiezione na maszynę w celu sprawdzenia. Jeden z nich trochę odstaje od reszty, ale podobno wg specjalistów jest OK.
3) wtryski zamontowane wraz z nowymi podkładkami
4) wymienione świece żarowe, ponieważ stare były wszystkie spalone
5) podstawiony pojemnik z paliwem i podłączone zasilanie oraz powrót bezpośrednio pod pompę (bez filtra) - nadal ten sam objaw, czyli można wyeliminować przytkane węże paliwowe lub filtr
6) przeczyszczony EGR - mechanizm i silniczek działają
Objaw: Ruszając z pierwszego biegu z impetem, czyli wciskając gaz w podłogę, auto szarpie, efekt taki jakby wyłączyć nagle zapłon i zaczynają migać kontrolki: STOP, CHECK - STOP i kontrolka świec żarowych. Gdy odpuści się gaz auto wraca do normy. Gdy rusza się delikatnie wszystko jest OK.
Błąd jaki się pojawia (sprawdzane CLIP-em) - błąd sterowania wtryskami CC0 - zwarcie do masy. Wtryski sprawdzane miernikiem czy czasami cewki nie mają przebicia na masę - wszystkie są OK.
Co może być przyczyną ? Czy to jednak wtryski, czy może pompa ? Co można jeszcze sprawdzić ?
Oto co zostało zrobione:
1) sprawdzone przelewy wtryskiwaczy - każdy lał w bardzo delikatnym stopniu, właściwie lał to zbyt duże słowo (sprawdzane przy niskich jak i wysokich obrotach)
2) wtryski wymontowane i zawiezione na maszynę w celu sprawdzenia. Jeden z nich trochę odstaje od reszty, ale podobno wg specjalistów jest OK.
3) wtryski zamontowane wraz z nowymi podkładkami
4) wymienione świece żarowe, ponieważ stare były wszystkie spalone
5) podstawiony pojemnik z paliwem i podłączone zasilanie oraz powrót bezpośrednio pod pompę (bez filtra) - nadal ten sam objaw, czyli można wyeliminować przytkane węże paliwowe lub filtr
6) przeczyszczony EGR - mechanizm i silniczek działają
Objaw: Ruszając z pierwszego biegu z impetem, czyli wciskając gaz w podłogę, auto szarpie, efekt taki jakby wyłączyć nagle zapłon i zaczynają migać kontrolki: STOP, CHECK - STOP i kontrolka świec żarowych. Gdy odpuści się gaz auto wraca do normy. Gdy rusza się delikatnie wszystko jest OK.
Błąd jaki się pojawia (sprawdzane CLIP-em) - błąd sterowania wtryskami CC0 - zwarcie do masy. Wtryski sprawdzane miernikiem czy czasami cewki nie mają przebicia na masę - wszystkie są OK.
Co może być przyczyną ? Czy to jednak wtryski, czy może pompa ? Co można jeszcze sprawdzić ?