Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Przycinający się film. Nie można znaleźć kodeków. Co wgrać?

18 Mar 2005 12:53 2395 15
  • Poziom 17  
    Jak odtwarzam film to obraz lekko sie przycina. Jest podczas odtwarzania: "Nie można znaleźć jednego lub kilku koderów-dekoderów wymaganych do otworzenia tej zawartości". Jest bto bardzo denerwujące :/ Jakie kodeki wgrac?
  • Poziom 17  
    wgrałem ffdshow i AC3 Filter, mimoto nadal sie tnie.
  • Poziom 14  
    Miałem podobny problem zainstalowałem sobie ffdshowa i programik o
    którym tutaj na elektrodzie było bardzo wiele postów i żadnych przycięć :)
    Załączniki:
  • Poziom 12  
    Odinstaluj wszystkie kodeki i zainstaluj ffDshow 20050204 idą wszystkie filmy. Może masz za słaby sprzęt, na celeronie 400 i 128 Ramu śmigają wszystkie.
  • Poziom 13  
    Odinstalowywanie kodeków nic nie daje!!!!

    Proble tkwi w kompesji filmu i najlepszym sposobem jest odciązenie procesora od innych aplikacji!!!! Mnie tez sie tak cieły filmy wiec naciskałem ctrl+alt+del i z wyswietlonej listy usuwa sie wszystko prócz explorera!!! A jak to ci nie zadziała to jeszcze pokombinuj cos z antifreezem ale to rzdko skutkuje!!!! pRZELEC TAKZE DYSK ANTYWIRUSEM I ZOBACZ CZY JAKIEC NIE JEST W TWOIM KOMPIE BO SA WIRUSY KTORE ZMNIEJSZAJA WYDAJNOSC KOMPA!!!

    Pozdro
  • Poziom 12  
    Saicozis zobacz co napisał na początku o kodekach, że nie może znaleźć kodeków! Sam ffdshow mu wystarczy przynajmniej u mnie tak jest.
  • Poziom 13  
    ta tylko jak moze mu sie przycinac skoro nie ma kodeków??? jak nie ma to albo mu wogole nie działa albo ma błędnie wgrane kodeki zreszta czytaj wyzej!
  • Poziom 12  
    Sorki zwracam honor nie zauważyłem, może za słaby sprzęt!
  • Poziom 13  
    A jak nie ma zadnych kodeków to pewnie ze mu wystarczy....
  • Poziom 12  
    u mnie jest sam ffdshow 2005 bez żadnych kodeków i wszystko śmiga bez zarzutu nawet na celeronie 400
  • Poziom 13  
    No bo gostek nie napisał jaki ma komputer ale tylko to ze mu niedziala wiec jest wiele teorii na wyjasnienie tego tematu.......
  • Poziom 17  
    mam celerona 668 ,256 ramu ,win xp

    Dodano po 15 [minuty]:

    nadal mamtak ze obraz jest taki zmulony, wolny, nienadaąza za dzwiekiem ;/
  • Poziom 11  
    Zainstalujecie sobie allpalyer,tam jest opcja która zabezpiecza przed "zamrożeniem obrazu",ale to chyba działa tylko jak odtwarzamy film z płytki.Nie wiem czy dokładnie o to chodziło....
  • Poziom 12  
    A jak komputer ci chodzi? nie muli go może masz wirusy, które działają w tle i obciążają procka przeskanuj antywirusem. Pozdrawiam