Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wykorzystanie tel. komórkowego do powiadomienia o kradzieży.

18 Mar 2005 13:40 4382 19
  • Poziom 11  
    Witam
    Pełen obaw żeby nie dostać "bana" a jestem "zielony" w tych sprawach pragnę Was zapytać :

Czy możliwe i w miarę tanie będzie takie rozwiązanie zabezpieczenia przed kradzieżą którego najkrótszy opis poniżej ;

gdy jedna z czujek zostaje wzbudzona wówczas załącza nadajnik (pluskwę) (ok 100 Mhz ) a ten z kolei poprzez odbiornik uruchomia telefon komórkowy który dzwoni na mój telefon .

Jeszcze dlaczego przyjąłem taką koncepcję kilka (kilkanaście) czujek i nadajników
    Ponieważ są one stosunkowo tanie (ok 25 PLN) i mają małe wymiary stosunkowo łatwo je ukryć w różnych przedmiotach.
    W ten sposób można chronić wiele przedmiotów.

Myślę że największą trudnością będzie zamiana sygnału radiowego jaki odbierze odbiornik i zamiana tego sygnału na spowodowanie wybierania określonego numeru przez telefon komórkowy. To akurat przetasta moją wyobraźnię - w jaki sposób to wykonać. Tu liczę na Waszą pomoc.
    Pozdrawiam.
    nez
  • Pomocny post
    Poziom 31  
    Zrozumiałem, że chcesz opisany system ochronny sam zmajstrować.
    Jednak dla porządku napiszę, że taką gotową usługę oferuję firma
    "Liberty" z Bytomia

To nie jest reklama - nie mam z nimi jakichś powiązań finansowych,
    a nawet kiedyś nie przyjęli mnie do pracy (po części z mojej winy)

Prawdopodobnie jednak to, co oferuje Liberty, do tanich nie należy

Dodano po 1 [minuty]:

Zapomniałem dodać, że według ulotek reklamowych, usługa obejmuje
    swym zasięgiem Polskę i część Europy Zachodniej
  • Poziom 11  
    kpodstawa Dziękuję za zinteresowanie.
    Oczywiście że tak chciałbym sam to zmajstrować bo to wydaje mi się najtańsze . A po za tym może to byc mobilne w sensie przenoszenia na inne obiekty.