Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf II 1.9TDI 90KM przerywanie silnika

21 Paź 2013 01:08 3678 6
  • Poziom 12  
    Witam wszystkich. W swoim Golfie dokonałem spaw silnika. Wsadziłem do niego 1.9TDI 90KM AHU i podłączyłem z elektryką i komputerem od Golfa III.
    Problem polega na tym, że silnik jak jest zimny, to pracuje ładnie, nic nie faluje bardzo dobrze przyspiesza itp. Jednak, aby tylko się rozgrzał, zaczyna się falowanie obrotów (szarpanie) zarówno podczas jazdy czy też na biegu jałowym. Dodam, że takie szarpanie występuje tylko i wyłącznie na niskich obrotach. Co może być przyczyną takiego szarpania? O ile się nie mylę - wcześniej nie miałem takiego problemu. Jedynie jak silnik był w Seacie, to na 5 biegu jego V-max to 160 i obroty coś w granicach 3500, o ile mnie pamięć nie myli. Na 4 obroty wynosiły w granicach 4tys. itd. Dodam, że jak jechałem na 5, miałem te 3 tys. obrotów i już dalej nie chciał przyspieszać. To odpuszczałem gaz, dawałem znowu i znów przyspieszał o te 200 czy 300 obrotów.
  • Poziom 23  
    Z tym falowaniem to wina nastawnika. A z przyśpieszaniem przepływki.
  • Poziom 12  
    no wlasnie tylko ze wczesniej nie falowal to tak jakby z dnia na dzien i tylko na cieplym .to takie hm falowanie /przerywanie jak w benzynowym przeskok iskry na przewodach.a ta sama przeplywka po zmianie zaworu n75 i komputera pozwala na normalna jazde. czyli nie ma tych problemow z przyspieszaniem tak jak wczesniej gdy ten silnik byl w seacie
  • Poziom 43  
    Powietrze w przewodach paliwowych????
  • Poziom 12  
    A skad te powietrze tam sie bierze? tymbardziej ze nie ma go tam jak jest zimny a pojawia na cieplym hm? Zreszta nie widach pecherzy powietrza jesli o to chodzi
  • Poziom 23  
    Podłącz pod komputer i zobacz jaki jest kąt wtrysku i zobacz jak dawka jest, wyczyśc nastawnik, ew. może zawieszać się wtrysk sterujący wtedy takie objawy jak szarpanie też mogą występować.
  • Poziom 12  
    slyszalem ze jak zawiesza sie sterujacy to wystarczy wkrecic silnik na 2.5tys/obr i stukac w glowke wtrysku jesli przerwie to oznacza ze wtrysk sterujacy siadl. Tez mam takie przeczucie ,ze czeka mnie czyszczenie nastawnika;/