Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Detektor skaner do wykrywania prądu o małym natężeniu

blinda1972 21 Paź 2013 15:07 1284 5
  • #1 21 Paź 2013 15:07
    blinda1972
    Poziom 2  

Witam wszystkich to mój pierwszy post na tym forum przepraszam jeżeli wybrałem nie to miejsce do zamieszczenia tego postu jeżeli jest potrzeba proszę post przenieść do innej kategorii.Jestem swego rodzaju amatorem elektroniki , jakiś czas temu trafiłem w sieci na film w którym autor przedstawiał skaner(detektor) prądu o bardzo małym natężeniu na filmie autor pokazywał jak urządzenie wykrywa prąd zawarty w baterii zegarka z odległości ok 30 cm , niestety film był zamieszczony na azjatyckiej stronie i nie potrafiłem odczytać nazwy tego urządzenia moje pytanie do forumowiczów czy ktoś wie jak dokładnie nazywa się takie urządzenie ? lub gdzie ewentualnie mogę coś takiego kupić zamówić ? z góry dziękuję

0 5
  • #2 21 Paź 2013 15:26
    mickpr
    Poziom 39  

blinda1972 napisał:
    urządzenie wykrywa prąd zawarty w baterii zegarka z odległości ok 30 cm
    Na jakiej zasadzie odbywał się pomiar - zbliżenie czujnika? Jak wyglądał czujnik?

0
  • #3 21 Paź 2013 15:42
    blinda1972
    Poziom 2  

Niestety , nie mogę znaleźć tego filmu i nie ułatwię aż tak , ale wyglądało to mniej więcej tak leżał zegarek autor zbliżał do niego swoje urządzenie. Urządzenie wyglądało następująco posiadało 2 wskaźniki :
    1)Pokazywał odległość,siłę sygnału był to pasek z diodami im bliżej tym więcej się zapalało .
    2)Druki wskaźnik miliamperomierzowy.
    Detektor był zakończony na końcu dwoma drucikami przez który dodatkowo przechodził jeszcze jeden całość wyglądała podobnie jak paralizator gabarytowo skaner był trochę większy.

0
  • #4 21 Paź 2013 18:56
    k4be
    Poziom 31  

blinda1972 napisał:
    [...] jak urządzenie wykrywa prąd zawarty w baterii zegarka z odległości ok 30 cm