Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

TP-Link TL-WR1042ND - Sieć wifi-ogromne spadki prędkości łącza

Kubala933 21 Oct 2013 15:45 1677 5
    Kubala933
    Level 2  
    Witam!
    Nawiązując do tematu mam wielki problem z siecią wifi. Mianowicie mój internet jest z Multimedii 60Mbps. Już od samego początku były z nim problemy. Miałem ogromne spadki predkości zarówno na routerze jak i na kablu,prędkość spadała czasami nawet do 5Mbps :o W dodatku nigdy nie osiagnąłem prędkości nawet zbliżonej do 60 Mbps,zazwyczaj oscylowała ona w około 30-45 Mbps . Zgłaszałem to i dziś przyszedł gość z działu technicznego. Podłączył pod swój komputer kablem i u niego na teście prędkości wyszło 60,06Mbps. Kazał mi wyłączyć kartę sieci bezprzewodowej i połączyć się kablem. Rzeczywiście po tym zabiegu prędkość sięgała maksymalnej. Sęk w tym,że jestem studentem i mieszkam z dwiema innymi osobami w mieszkaniu i nie mogę działać sam na kablu,więc router jest niezbędny.Rozumiem,że przez router mogą być jakieś spadki,ale nie aż tak ogromne (prawie o połowę szybkości łącza). I nie robi też różnicy czy działa jeden dwa czy trzy komputery,nawet jeżeli jestem sam i nikt inny nie korzysta z internetu to problem nadal pozostaje. Czy to wina komputera,kart sieciowych czy routera? Mój router to TP-Link TL-WR1042ND.
    hermes-80
    Level 43  
    Zaktualizuj FW do routera oraz sterowniki wifi w PC-tach.
    Kubala933
    Level 2  
    A co to jest FW? :) Jestem w tych tematach zielony jak trawa na wiosnę

Edit/
    Zrobiłem tak jak napisałeś. Nic nie dało,a nawet pogorszyło,bo na speedteście teraz wskazówka skacze jak szalona.
    Ibuprom
    Level 26