Ja bym doradził zmontowac ten układ nawet na "pająku" i sprawdzić czy będzie działał i w jakim stopniu da sie regulować Twój silnik,oraz czy spełni Twoje wymagania.
Co do R1...hmm..Niech sie wypowie lepiej doświadczony elektronik ale na logike musiałby być to opornik bardzo dużej mocy bo wpiety jest w szereg całego obciążenia, i bedzie przez niego płynać duży prąd.czyli moze go wogóle nie uwzgledniać?
Co do uzwojeń to sprawdż rezystancje uzwojeń i wirnika,policz jaki płynie prąd w połączeniu uzwojeń tak jak jest,a potem przelicz jaki prąd będzie pobierać silnik z sieci 230V po przepieciu uzwojen.Mój sie nie grzeje,a według moich wyliczeń i praktycznych prób z obciazeniem, zwiększyła mu się moc do około 1kW.
Moderated By Futrzaczek:Za wypisywanie bzdur wręczam ostrzeżenie.
3.1.11. Publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści, zawierających szkodliwe porady, porady nie będące próbą rozwiązania problemu oraz publikowanie identycznych wpisów następujących po sobie lub powtarzających informacje ujęte w toku dyskusji.