Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

opel astra 2/1.7TD/1999 - dymi na czarno

lukaszek0991 22 Paź 2013 17:37 4053 3
  • #1 22 Paź 2013 17:37
    lukaszek0991
    Poziom 14  

    Witam mam taki problem iż moje auto ostatnio dymi bardzo czarnym dymem na każdym biegu nie wiem co jest grane a wymieniłem zawór egr i elektrozawór sterujący turbiny. I mam takie wrażenie jakby brał więcej paliwa i jest mułowaty.

    2 3
  • Relpol
  • Relpol
  • #3 22 Paź 2013 18:56
    Waldemar z Kaszub
    Poziom 28  

    Dymienie na czarno to zawsze zakłócony stosunek paliwa do powietrza. W pierwszej kolejności sprawdź/ wymień filtr powietrza i zrób diagnostykę wtryskiwaczy.

    0
  • #4 22 Paź 2013 22:01
    lukaszek0991
    Poziom 14  

    filtr paliwa wymieniony

    Dodano po 1 [minuty]:

    turbo raczej sprawne bo przy 20000 obrotow slychac ze sie zalacza a jesli by bylo uszkodzone to przeciez olej by mi caly poszedl do turbiny

    Dodano po 6 [minuty]:

    niżej w załączniku wysyłam pomiary zrobione moim kablem do samochodu to są pomiary na postoju:

    OP-COM 100219a - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows

    Data i czas>-19/10/2013. 13:1251

    Dane serwisu:

    Tu możesz wpisać swoje
    dane,
    np. nazwę serwisu.


    Wybrany model>,1999 (X),Astra-G,Silnik,X 17 DTL

    Sterownik

    Klucz #1: 6B
    Klucz #2: 8F

    Ustawiony normalny parametr synchronizacji.

    VIN: W0L0TGF48X5305756
    vehicleManufacturerECUHardwareNumber 90589736 LS
    systemSupplierECUHardwareNumber: BOS 010501
    systemSupplierECUHardwareVersionNumber: FF
    systemSupplierECUSoftwareNumber: UT7M0011_S
    systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0006
    exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: B98013
    systemNameOrEngineType: X17DTL
    RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: Niezaprogramowany
    ProgrammingDate: FFFFFFFF

    Identyfikator: 051D

    VehicleManufacturerSpecific: 0281001670

    Dane z bloków pomiarowych:

    Napięcie systemu,14.3 V
    Sygnał sensora pozycji pedału gazu,0.0 %
    Przełącznik położenia biegu jałowego,Aktywne 12V
    Przepływomierz powietrza,535 mg/suw
    Sensor barometru,0.97 bar
    żądanie ciśnienia ładowania,1.20 bar
    Ciśniemnie ładowania,0.97 bar
    Temperatura powietrza wlotowego,22 °C
    Temperatura cieczy chłodzącej,56 °C
    Temperatura oleju silnika,41 °C
    Temperatura paliwa,24 °C
    Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny
    Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywne 12V
    Przełącznik sprzęgła,Nieaktywny
    Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywne 0V
    Ciśnienie A/C,1.83 bar
    Solenoid odcinający dopływ paliwa,Aktywny
    Początek dostawy,25.0 CA
    Pożądany początek wtrysku,2.2 CA
    Rzeczywisty początek wtrysku,2.5 CA
    Pożądana masa paliwa,4.4 mg/suw
    Masa paliwa,5.9 mg/suw
    Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,0.0 %
    żądanie EGR (recyrkulacji gazu wydechowego),282 mg/suw
    Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),1 %
    Pożądane jałowe,814 obr/min
    Prędkość silnika,811 obr/min
    Prędkość pompy,406 obr/min
    Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Nieaktywny
    Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Nieaktywne 12V
    Polecenie A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywne 12V
    Prędkość pojazdu,0 km/h
    Lampka kontrolna,Wył 12V
    Lampka kontrolna czasu żarzenia,Wył 12V
    Wysokie cisnienie diagnoza 1,0 Liczba
    Wysokie cisnienie diagnoza 2,0 Liczba

    a ten drugi pomiar był robiony w czasie jazdy na 4 biegu nazwany w załączniku astra:





    OP-COM 100219a - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows

    Data i czas>,19/10/2013. 13:1906

    Dane serwisu:

    Tu możesz wpisać swoje
    dane,
    np. nazwę serwisu.


    Wybrany model>,1999 (X),Astra-G,Silnik,X 17 DTL

    Sterownik

    Klucz #1: 6B
    Klucz #2: 8F

    Ustawiony normalny parametr synchronizacji.

    VIN: W0L0TGF48X5305756
    vehicleManufacturerECUHardwareNumber 90589736 LS
    systemSupplierECUHardwareNumber: BOS 010501
    systemSupplierECUHardwareVersionNumber: FF
    systemSupplierECUSoftwareNumber: UT7M0011_S
    systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0006
    exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: B98013
    systemNameOrEngineType: X17DTL
    RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: Niezaprogramowany
    ProgrammingDate: FFFFFFFF

    Identyfikator: 051D

    VehicleManufacturerSpecific: 0281001670

    Dane z bloków pomiarowych:

    Napięcie systemu,14.3 V
    Sygnał sensora pozycji pedału gazu,15.1 %
    Przełącznik położenia biegu jałowego,Nieaktywne 0V
    Przepływomierz powietrza,426 mg/suw
    Sensor barometru,0.98 bar
    żądanie ciśnienia ładowania,0.90 bar
    Ciśniemnie ładowania,1.07 bar
    Temperatura powietrza wlotowego,19 °C
    Temperatura cieczy chłodzącej,67 °C
    Temperatura oleju silnika,53 °C
    Temperatura paliwa,23 °C
    Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny
    Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywne 12V
    Przełącznik sprzęgła,Nieaktywny
    Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywne 0V
    Ciśnienie A/C,1.83 bar
    Solenoid odcinający dopływ paliwa,Aktywny
    Początek dostawy,27.3 CA
    Pożądany początek wtrysku,3.3 CA
    Rzeczywisty początek wtrysku,3.4 CA
    Pożądana masa paliwa,9.3 mg/suw
    Masa paliwa,7.6 mg/suw
    Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,0.0 %
    żądanie EGR (recyrkulacji gazu wydechowego),362 mg/suw
    Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),95 %
    Pożądane jałowe,900 obr/min
    Prędkość silnika,2 279 obr/min
    Prędkość pompy,1 142 obr/min
    Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Nieaktywny
    Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Nieaktywne 12V
    Polecenie A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywne 12V
    Prędkość pojazdu,51 km/h
    Lampka kontrolna,Wył 12V
    Lampka kontrolna czasu żarzenia,Wył 12V
    Wysokie cisnienie diagnoza 1,1 Liczba
    Wysokie cisnienie diagnoza 2,0 Liczba

    1