Witam. Zacznę od opisu objawów usterki. Zaczęło się od tego że wskaźnik temperatury płynu chłodniczego zaczął pokazywać zero, na zmianę 0, 90 stopni. W tym samym momencie włączał się wentylator chłodnicy, nawet jak silnik jest zimny. W momencie kiedy spadał na zero wyskakiwał błąd pracy silnika-check engine. Po wymianie obu czujników temperatury, jeden przy głowicy dla komputera i drugi do wskaźnika w kabinie nadal to samo, czujniki kupiłem oryginalne ale problem jest nadal. Błąd mogę skasować osobiście, jednak po wyłączeniu silnika wraca. W opisie błędów jest komunikat ze temperatura zamkniętego obiegu płynu chłodniczego jest za wysoka, silnik jednak się nie przegrzewa, moc normalna i praca także. Mam nadzieje że ktoś mi jest w stanie pomóc. Pozdrawiam i czekam na ewentualne sugestie. Podaje model auta. Seat Toledo Model 5P2. Rocznik 2005 w nowszej budzie. Silnik 1.9TDi 77KW 105 KM.