Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Źle działające światło wewnętrzne w lodówce Liebherr CUPsl 2221

WSRH 23 Oct 2013 16:42 3108 10
  • #1
    WSRH
    Level 16  
    Witam, posiadam lodówkę LIEBHERR CUPsl 2221 i w niedzielę spaliła mi się żarówka od oświetlenia, więc zamówiłem nową, wkręcam, niby świeci, ale po naciśnięciu tego przycisku który jest od drzwi, to żarówka się nie wyłącza, tylko tak troszkę gaśnie i zaczyna bardzo szybko migać jak stroboskop... Lodówka kupiona w czerwcu w tamtym roku... jakimś domowym sposobem da się to naprawić czy serwis ?
  • #3
    WSRH
    Level 16  
    no wlasnie tego plastiku nie moge rozkrecic, 2 śruby odkręcam a 3 jest tak głęboko że wkrętach nie wchodzi bo za gruby...
  • #4
    stanislaw1954
    Level 43  
    WSRH wrote:
    3 jest tak głęboko że wkrętach nie wchodzi bo za gruby...


    Cóż trzeba kupić cieńszy ,ale też weź pod uwagę, że "robisz ślady" odkręcania,a to może zemścić się gdybyś musiał reklamować lodówkę z innego,poważniejszego powodu.
  • #5
    WSRH
    Level 16  
    A powiedzcie mi, jak kupowałem lodówkę w media markt, to mam dzwonić do nich do sklepu żeby kogoś wysłali czy bezpośrednio do liebherra, do serwisu ?
  • Helpful post
    #6
    User removed account
    Level 1  
  • Helpful post
    #8
    mrhari
    VIP Meritorious for electroda.pl
    skryn wrote:
    A jak włącznik Cool-Plus wyłączysz, to co?

    WSRH wrote:
    Bez różnicy...


    WSRH wrote:
    Lodówka kupiona w czerwcu w tamtym roku...

    Czyli jeszcze na gwarancji jest a zastanawiasz się czy serwis wzywać?
  • #9
    WSRH
    Level 16  
    Mi chodzi o to czy isc do MM tam gdzie kupiłem czy dzwonić bezpośrednio do liebherra.
    Telefon jak mi sie zepsul to zaniosłem do MM a lodówki nie zaniosę...
  • Helpful post
    #10
    movzx
    Level 39  
    WSRH wrote:
    a lodówki nie zaniosę...
    To akurat problem sprzedawcy a nie klienta.
    Można zgłaszać na okoliczność niezgodności towaru z umową (gwarancja konsumencka) - wtedy do sprzedawcy.
    Można też powołać się na gwarancję producenta. Wybór jest wolny, zależy co bardziej korzystne.
  • #11
    WSRH
    Level 16  
    no włąsnie... co bardziej korzystne...