Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Honda Accord 2008 - Brak ciśnienia w common rail

Szymon 23 Paź 2013 21:13 5043 16
  • #1 23 Paź 2013 21:13
    Szymon
    Poziom 20  

    Witam czy może ktoś mi powiedzieć jakie ciśnienie powinno zostać wytworzone w szynie common rail aby czujnik ciśnienia dał sygnał na sterownik do sterowania wtryskami? Pompa CP4.2. Ponieważ już podmienialiśmy regulator na szynie, podmienione wtryski, pompa podmieniona na podobno sprawaną w innym warsztacie a na pomiarze diagnostycznym ciśnienie uzyskane w szynie to tylko 10bar. Auto nie odpala . Brak błędów. Dopiero na tzw. Plaka auto odpali i wyskakuje błąd P0087 niskie ciśnienie w common rail. Po skasowaniu błędu Honda dalej nie odpala. Drugie pytanie jakie jest poprawne ciśnienie ze wstępnej pompy elektrycznej w zbiorniku bo w tej Hondzie jest ok 4.1bar na zasilaniu pompy wysokiego ciśnienia. Pomocy bo wymiękamy :cry: :cry:
    Może ktoś ma doświadczenie z tym modelem bo internet opisuje takiego diesla ogólnie.

    0 16
  • #2 24 Paź 2013 01:25
    bart1984
    Poziom 16  

    jak masz doświadczenie w cr to powinieneś znac odp. ze potrzebne jest 250-300bar jak nie masz to nie rusz bo zepsujesz jeszcze bardziej

    0
  • #3 24 Paź 2013 11:06
    emeryt2
    Poziom 42  

    Elektroniczny regulator ciśnienia na pompie WC lub jego okablowanie.

    0
  • #4 24 Paź 2013 12:04
    syqu
    Poziom 2  

    Jakie napięcie daje czujnik ciśnienia rail, po włączeniu zapłonu i podczas kręcenia rozrusznikiem?

    P.S. paliwo w baku jest ;) ?

    0
  • #5 24 Paź 2013 14:04
    fuelinyourblood
    Poziom 35  

    Podczas krecenia silnik zapala juz przy 120 bar. Na jałowych masz miec ok 250 - 350 bar. Cisnienie przed pompa CR min 2 bar.

    Jakie masz napiecie na srodkowym pinie czujnika cisnienia listwy. Powinno byc 0,5V
    a po uruchomieniu około 1V
    Jakie jest faktyczne cisnienie CR?
    Wtryski na powrotach sprawdzane?

    0
  • #6 24 Paź 2013 22:22
    Szymon
    Poziom 20  

    Wtryski na powrotach nie puszczają , szyna podmieniona z czujnikiem i regulatorem. Ciśnienie faktyczne nie wiem muszę manometr założyć tylko najpierw muszę taki znaleźć do ok 500bar. Natomiast okablowanie raczej wykluczam gdyż po odpięciu czy to czujnika ciśnienia czy regulatora sterownik wyrzuca błędy. Powie mi ktoś jeszcze jaką funkcję spełnia elektrozawór na pompie CP4.2?

    0
  • #7 29 Paź 2013 19:16
    syqu
    Poziom 2  

    Z "domowych" sposobów pozostaje Ci tylko podmienić pompę WS...

    0
  • #8 29 Paź 2013 19:38
    fuelinyourblood
    Poziom 35  

    Jak to nie puszczaja wtryski? Jak to sprawdziłes?

    0
  • #9 30 Paź 2013 13:27
    Szymon
    Poziom 20  

    Menzurki pomiarowe były założone. A czemu ma służyć to pytanie?

    0
  • #10 30 Paź 2013 19:57
    fuelinyourblood
    Poziom 35  

    Szymon napisał:
    Menzurki pomiarowe były założone. A czemu ma służyć to pytanie?


    Podstawowe i bardzo wazne badanie diagnostyczne CR.

    Czy silnik palił podczas pomiaru? Ale skoro na powrotach ok to wyglada to na pompe.

    0
  • #11 30 Paź 2013 22:21
    Szymon
    Poziom 20  

    No właśnie nie pali bo nie ma wystarczającego ciśnienia w szynie powinno być ok 120-160 bar a jest 5 ! :(. No właśnie pompa była na diagnozie i twierdzą, że przy ciśnieniu zasilania 5 bar i 500 obrotów jest już wystarczające wysokie ciśnienie :(

    0
  • #12 01 Lis 2013 18:55
    fuelinyourblood
    Poziom 35  

    5 bar przy 500 obr i ma byc dobrze?
    Komus sie cos pomyliło.

    Co z regulatorem cisnienia paliwa na pompie? Na zapłonie przy wypieciu wtyczki stuka? Napiecie jakies tam jest?

    0
  • #13 02 Lis 2013 07:03
    emeryt2
    Poziom 42  

    On pisze,że 5 bar z pompy wstępnej (baku) na pompę WC , jest OK , a nie z pompy WC na CR.
    O sprawdzeniu regulatorze ciśnienia i jego okablowania na pompie WC pisałem w poście nr.3 i mam nadzieje ,że to sprawdził.

    0
  • #14 03 Lis 2013 18:21
    Szymon
    Poziom 20  

    Heh a już myślałem, że ja czasami czytam co drugie słowo :D a tak na poważnie nie sprawdziłem jeszcze napięcia na regulatorze. Jutro zmierze i zobacze. Na wtorek załatwie sobie oscyloskop i sprawdzę co się dzieje na regulatorze bo może sterownik silnika zdechł :?:

    0
  • #15 03 Lis 2013 18:45
    slawekpur
    Poziom 9  

    czy był brak paliwa ,czujnik ciśnienia rzadko pada stawiam na wtryski i test przelewowy tam jak leją ciężko będzie żeby zapalił bo nie zrobi ciśnienia na listwie

    1
  • #16 19 Kwi 2018 14:32
    Barth000
    Poziom 5  

    Wiatm mam problem z moja crv 2.2 nie odpala na zimnym i cieplym silniku tylko na plaku odpali i chodzi normalnie, pompa sprawdzona listwa wymieniona czujniki cisnienia spawdzone wszysko ok. Zrobilem test menzurkowy i okazalo sie ze wtryski 2 i 4 mocno leja na uruchomionym silniku. Pytanko do was czy te wtryski maga byc moim problemem nie urochomiania sie samochodu,. Nie powinno być tak że nawet przy lejacych wtryakach powinienem odpalić auto normalnie?

    Pozdrawiam

    0
  • #17 28 Kwi 2018 20:17
    fuelinyourblood
    Poziom 35  

    to moze byc twoj problem. wymien dwa najbardziej lejace.

    0