Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Honda Accord 2008 - Brak ci¶nienia w common rail

Szymon 23 Oct 2013 21:13 8073 16
  • #1
    Szymon
    Level 20  
    Witam czy może kto¶ mi powiedzieć jakie ci¶nienie powinno zostać wytworzone w szynie common rail aby czujnik ci¶nienia dał sygnał na sterownik do sterowania wtryskami? Pompa CP4.2. Ponieważ już podmieniali¶my regulator na szynie, podmienione wtryski, pompa podmieniona na podobno sprawan± w innym warsztacie a na pomiarze diagnostycznym ci¶nienie uzyskane w szynie to tylko 10bar. Auto nie odpala . Brak błędów. Dopiero na tzw. Plaka auto odpali i wyskakuje bł±d P0087 niskie ci¶nienie w common rail. Po skasowaniu błędu Honda dalej nie odpala. Drugie pytanie jakie jest poprawne ci¶nienie ze wstępnej pompy elektrycznej w zbiorniku bo w tej Hondzie jest ok 4.1bar na zasilaniu pompy wysokiego ci¶nienia. Pomocy bo wymiękamy :cry: :cry:
    Może kto¶ ma do¶wiadczenie z tym modelem bo internet opisuje takiego diesla ogólnie.
  • #2
    bart1984
    Level 16  
    jak masz do¶wiadczenie w cr to powiniene¶ znac odp. ze potrzebne jest 250-300bar jak nie masz to nie rusz bo zepsujesz jeszcze bardziej
  • #3
    emeryt2
    Level 42  
    Elektroniczny regulator ci¶nienia na pompie WC lub jego okablowanie.
  • #4
    syqu
    Level 2  
    Jakie napięcie daje czujnik ci¶nienia rail, po wł±czeniu zapłonu i podczas kręcenia rozrusznikiem?

    P.S. paliwo w baku jest ;) ?
  • #5
    fuelinyourblood
    Level 35  
    Podczas krecenia silnik zapala juz przy 120 bar. Na jałowych masz miec ok 250 - 350 bar. Cisnienie przed pompa CR min 2 bar.

    Jakie masz napiecie na srodkowym pinie czujnika cisnienia listwy. Powinno byc 0,5V
    a po uruchomieniu około 1V
    Jakie jest faktyczne cisnienie CR?
    Wtryski na powrotach sprawdzane?
  • #6
    Szymon
    Level 20  
    Wtryski na powrotach nie puszczaj± , szyna podmieniona z czujnikiem i regulatorem. Ci¶nienie faktyczne nie wiem muszę manometr założyć tylko najpierw muszę taki znaleĽć do ok 500bar. Natomiast okablowanie raczej wykluczam gdyż po odpięciu czy to czujnika ci¶nienia czy regulatora sterownik wyrzuca błędy. Powie mi kto¶ jeszcze jak± funkcję spełnia elektrozawór na pompie CP4.2?
  • #7
    syqu
    Level 2  
    Z "domowych" sposobów pozostaje Ci tylko podmienić pompę WS...
  • #8
    fuelinyourblood
    Level 35  
    Jak to nie puszczaja wtryski? Jak to sprawdziłes?
  • #9
    Szymon
    Level 20  
    Menzurki pomiarowe były założone. A czemu ma służyć to pytanie?
  • #10
    fuelinyourblood
    Level 35  
    Szymon wrote:
    Menzurki pomiarowe były założone. A czemu ma służyć to pytanie?


    Podstawowe i bardzo wazne badanie diagnostyczne CR.

    Czy silnik palił podczas pomiaru? Ale skoro na powrotach ok to wyglada to na pompe.
  • #11
    Szymon
    Level 20  
    No wła¶nie nie pali bo nie ma wystarczaj±cego ci¶nienia w szynie powinno być ok 120-160 bar a jest 5 ! :(. No wła¶nie pompa była na diagnozie i twierdz±, że przy ci¶nieniu zasilania 5 bar i 500 obrotów jest już wystarczaj±ce wysokie ci¶nienie :(
  • #12
    fuelinyourblood
    Level 35  
    5 bar przy 500 obr i ma byc dobrze?
    Komus sie cos pomyliło.

    Co z regulatorem cisnienia paliwa na pompie? Na zapłonie przy wypieciu wtyczki stuka? Napiecie jakies tam jest?
  • #13
    emeryt2
    Level 42  
    On pisze,że 5 bar z pompy wstępnej (baku) na pompę WC , jest OK , a nie z pompy WC na CR.
    O sprawdzeniu regulatorze ci¶nienia i jego okablowania na pompie WC pisałem w po¶cie nr.3 i mam nadzieje ,że to sprawdził.
  • #14
    Szymon
    Level 20  
    Heh a już my¶lałem, że ja czasami czytam co drugie słowo :D a tak na poważnie nie sprawdziłem jeszcze napięcia na regulatorze. Jutro zmierze i zobacze. Na wtorek załatwie sobie oscyloskop i sprawdzę co się dzieje na regulatorze bo może sterownik silnika zdechł :?:
  • #15
    slawekpur
    Level 10  
    czy był brak paliwa ,czujnik ci¶nienia rzadko pada stawiam na wtryski i test przelewowy tam jak lej± ciężko będzie żeby zapalił bo nie zrobi ci¶nienia na listwie
  • #16
    Barth000
    Level 6  
    Wiatm mam problem z moja crv 2.2 nie odpala na zimnym i cieplym silniku tylko na plaku odpali i chodzi normalnie, pompa sprawdzona listwa wymieniona czujniki cisnienia spawdzone wszysko ok. Zrobilem test menzurkowy i okazalo sie ze wtryski 2 i 4 mocno leja na uruchomionym silniku. Pytanko do was czy te wtryski maga byc moim problemem nie urochomiania sie samochodu,. Nie powinno być tak że nawet przy lejacych wtryakach powinienem odpalić auto normalnie?

    Pozdrawiam
  • #17
    fuelinyourblood
    Level 35  
    to moze byc twoj problem. wymien dwa najbardziej lejace.