Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

TL-WA801ND, TL-WR740N - Aktualizacja softu Access Point TL-WA801ND i Router TL-W

24 Paź 2013 18:41 2190 7
  • Poziom 11  
    Aktualizacja softu Access Point TL-WA801ND i Router

    Jaką wybrać wersję ze strony producenta do tych urządzeń bo nie mam pewności co do tego którą powinienem zainstalować
    Co prawda jest opisane na stronie producenta ale proszę o pomoc w wyborze bo nie chciałbym czegoś knocić

    W przypadku AP na stronie są V1, V2
    http://www.tp-link.com.pl/products/details/?model=TL-WA801ND#down

    W przypadku Routera na stronie są V1, V2, V3, V4
    http://www.tp-link.com.pl/search/?categoryid=1047&keywords=TL-WR740N


    Poniżej wklejam zdjęcia naklejek na odwrocie obu urządzeń
  • Pomocny post
    Poziom 43  
    Jeżeli chodzi o WR-740N to do wersji V4, natomiast WA-801ND do wersji V2. Po zalogowaniu na powyższe urządzenia w zakładkach status będziesz miał opisane wersje firmware.
  • Poziom 11  
    A i jeszcze jedna sprawa czy gwarancja nie przepadnie mi jak zrobię aktualizację ?
  • Pomocny post
    Poziom 43  
    Jeżeli przeprowadzisz ją zgodnie ze specyfikacją to na pewno gwarancja nie przepadnie :) jak możesz to pokaż najpierw zakładki Status z obu urządzeń to zobaczę którą wersję firmware masz.
  • Poziom 11  
    Tylko czy aktualizacja softu zaradzi moim problemom z tymi urządzeniami

    Bo mam z tym następujący problem

    Access Point TL-WA801ND z podłączoną anteną zewnętrzną yaga ustawiany na tryb klient następnie podłączony przewodem z Routerem TL-WR740N po kilku lub kilkudziesięciu minutach pracy zwalnia i po chwili znika z niego sygnał całkowicie i w sieci nie ma Internetu wszystko wraca do normy jeśli na moment wyłączam Access Pointa i go po chwili ponownie uruchomię ale po chwili znowu prędkość drastycznie spada aż do całkowitego zaniku Internetu w sygnale który mój router rozsyła do mojego komputera .

    Dla tego też szukam rady jak pozbyć się mojego problemu bo musze się przyznać że z sieciami wifi nie miałem wiele do czynienia i jedyne co mi przychodzi do głowy to problem ze zbyt dużą ilością pakietów przychodzących na Access Pointa które powodują taką o to sytuację bo kiedy tylko przeglądam strony wszystko jest dobrze przez kilkanaście minut a kiedy zacznę pobierać jakiś większy plik wszystko w mgnieniu oka się chszani dodam jeszcze ,że sygnał sieci której mój Access Point jest klientem ma około 20 do 25 db.

    I teraz pytanie zbyt duża ilość pakietów przychodzących na Access Pointa jest przyczyną ? I jeśli tak to czy można jakoś poprawnie skonfigurować moje urządzenia by problem zniknął czy może popełniłem jakiś błąd przy konfiguracji ?
  • Poziom 11  
    Czyli powinienem z aktualizować tylko router ?