No właśnie nie było nic prawidłowo dobrane.
Do you prefer the English version of the page elektroda?
No, thank you Send me over theregilus1 wrote:Moim zdaniem jest to nieopłacalna ingerencja w strukturę silnika, zważywszy na to, że nie zmniejszy to spalania. Tak, turbosprężarki przyczyniają się jedynie do spalania większej dawki paliwa w danej pojemności silnika (silnik mniej dymi pod obciążeniem, bo następuje spalanie zupełne całej dawki paliwa podanej przez pompę) przez co można uzyskać wzrost momentu obrotowego okupionego tym, że niespalona dawka paliwa nie wróci wężykiem powrotnym do baku a uleci w postaci spalin w powietrze
Anonymous wrote:Koło sprężarki narzuca prędkość obrotową obu wirników.
Randall_ wrote:wiem że za duża turbo sprężarka może spowodować wywalenie uszczelki pod głowicą, i nie tylko, urwanie korbowodu, okręcenie się panewki przez co może to spowodować zatarcie silnika, no też może spowodować urwanie wału.