Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Octavia 1,9 TDI - Przełącznik szyb - cześć zestawu nie działa po wymianie szyby

25 Paź 2013 19:51 3555 12
  • Poziom 9  
    Po wymianie mechanizmu podnoszenia szyby w drzwiach kierowcy w zestawie przełączników do szyb i zamka nie swieci zarowka/dioda/pod symbolem kluczyka i nie dziala przelacznik kołyskowy zamka drzwi .Co moze byc przyczyna
  • Poziom 20  
    Kurczę a co to przęłącznik KOŁYSKOWY w skodzie???
    Lapmka,świeczka,czy żarówka pod sybolem klucza jest odpowiedzialna za IMMOBILIZER w tym aucie!!!
    Jeżeli wszystko z kluczykiem w aucie Ok gaśnie po chwili!
  • Poziom 9  
    To dosc proste odpowiedzi
    Przełącznik kołyskowy to taki ktory nie jest stabilny czyli dziala tylko wychyłowo
    Jest takowy w podłokietniku drzwi kierowcy / ma tez na sobie znaczek kluczyka/
    I wlasnie pod tym znaczkiem nie swieci dioda . Pisze o zestawie przelącznikow szyb
    wiec nie są one na zestawie wskażników !!!
  • Poziom 23  
    Wymieniony sam mechanizm,czy komplet z silnikiem i sterownikiem?
  • Poziom 9  
    Niestety sam mechanizm
    niby nie powinno byc problemu . Zastanawiam sie czy moze byc tak ze "kawałek" tego wylacznika padł . Dioda niby mogła sie zepsuć ale raptem i sterowanie zamkami drzwi ???
  • Poziom 17  
    która to Octa? Jeśli druga, to w blokach pomiarowych sterownika drzwi masz całą armię pozycji odpowiadających za diagnozowanie tego, jak sterownik widzi przełączniki. Polecam zasiąść do auta z VCDS-em i popatrzeć. Może jakiś przewód jest urwany, może coś nie kontaktuje, może jakieś uszkodzenie mechaniczne jest przyczyną problemów.

    Jeszcze gwoli upewnienia się, jesteś pewien, że moduł drzwi kierowcy przy tej operacji nie był wymieniany, tak?
  • Poziom 9  
    Octavia I moduł nie wymieniany . Po wymianie ok 2 tygodni wszystko działało .
    Moge rozebrac drzwi ale pytam bo moze ktos miał podobny przypadek i cos zasugeruje :-)
  • Pomocny post
    Poziom 17  
    mogla się kostka wypiąć, mogło się coś rozpaść, mogło... i tak można wyliczać do .....................

    drzwi się same nie rozbiorą, kable się same nie sprawdzą. W następnej generacji bloki pomiarowe są mocno rozbudowane, w Octavii I, o ile dobrze pamiętam, nie ma żadnego wyjścia diagnostycznego z magistrali układu komfortowego, przez co wkrętaki Cię uleczą. Powodzenia!
  • Pomocny post
    Poziom 13  
    Jeżeli przed demontażem wszystko działało, to problem może polegać tylko na niedopiętej wtyczce do zestawu przełączników lub (to dosyć często się zdarzało w starszych autach) pękniętej wiązce drzwi na zgięciu.
  • Pomocny post
    Poziom 23  
    Przelotke drzwi sprawdź .
  • Poziom 28  
    Koledzy dajmy już spokój, po co rozmyślać, doradzać, kombinować, wymyślać teorie spiskowe 4 już dzień jak wystarczy tylko rozebrać drzwi i się temu przyglądnąć?? Wystarczy pewno kostkę docisnąć albo oglądnąć przewody a nie zawracać d*pę ludziom na forum.
    Jakby wszyscy zakładali by tematy z takimi błahymi problemami to serwerów pentagonu by zabrakło...
  • Pomocny post
    Poziom 17  
    darek2505 napisał:
    Lapmka,świeczka,czy żarówka pod sybolem klucza jest odpowiedzialna za IMMOBILIZER w tym aucie!!!

    Darek, za immobilizer w aucie (dobra, za sygnalizację jego stanu) odpowiada dioda LED pod symbolem klucza... umieszczonego w zestawie wskaźników.

    Jest także druga dioda LED pod symbolem klucza, umieszczonego w panelu sterowania szyb w drzwiach kierowcy. Nie ma się co oburzać. ;-) Kolega napisał dobrze, tylko za mało. On wie, na symbol jakiego klucza się patrzył, nam przyszło jedynie zgadywać.
  • Poziom 9  
    Zbędne (i niezgodne z regulaminem) komentarze usunąłem.
    TzOk


    Dziekuje za podpowiedzi

    Rozbieram drzwi / warto bylo przeczytać ze np warto zobaczyć kable w przelotce w dzwiach /