Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Używany - Samochód do 10000 PLN.

carck3r 18 Lis 2013 20:01 16548 35
  • #31 18 Lis 2013 20:01
    GajoWy j3zyn
    Poziom 7  

    Auta z ocynkiem są starej daty a takie auta były walone praktycznie wszystkie a elementy wstawione były już bez ocynku a co to tego ocynku to nie oczekuj zbyt wiele bo i ocynk potrafi rdzewieć bo tego ocynku może być 0.02 %
    A co do kupna to na pewno nie kupuj auta od handlarza bo Ci zrobią wszystko by opchnąć grata. Jeżeli właściciel mówi że żona woziła dziecko do szkoły albo że dziadek do kościoła jeździł to już w ogólę olej to auto... Nie śpiesz się przy kupnie powiedz że chcesz obejrzeć kartę pojazdu jeżeli właścicieli było więcej niż 2/3 to odpuść sobie a najlepiej jak byś kupował od pierwszego właściciela... Nie spiesz się przy tym

  • #32 18 Lis 2013 20:30
    carck3r
    Poziom 14  

    GajoWy j3zyn napisał:
    Auta z ocynkiem są starej daty a takie auta były walone praktycznie wszystkie a elementy wstawione były już bez ocynku a co to tego ocynku to nie oczekuj zbyt wiele bo i ocynk potrafi rdzewieć bo tego ocynku może być 0.02 %
    A co do kupna to na pewno nie kupuj auta od handlarza bo Ci zrobią wszystko by opchnąć grata. Jeżeli właściciel mówi że żona woziła dziecko do szkoły albo że dziadek do kościoła jeździł to już w ogólę olej to auto... Nie śpiesz się przy kupnie powiedz że chcesz obejrzeć kartę pojazdu jeżeli właścicieli było więcej niż 2/3 to odpuść sobie a najlepiej jak byś kupował od pierwszego właściciela... Nie spiesz się przy tym

    Samochód raczej nie jest powypadkowy (mechanik sprawdzał). Nawet "postłuczkowy" nie jest.
    Nie kupiłem od handlarza, tylko od prywatnego z polskiego salonu.
    Właściciel jeździł nim do pracy.
    Drugi właściciel od 5 lat. Kupił nowego Opla, którego widziałem.

  • #33 18 Lis 2013 21:12
    GajoWy j3zyn
    Poziom 7  

    i tu się kolego pojawia pojęcie samochód bez wypadkowy a bez kolizyjny poczytaj o tym...

    W samochód może wjechać pociąg i jeżeli nic się nie stanie osobą będącym w wewnątrz to samochód jest nadal 100% bez wypadkowy tylko że po kolizyjny jeżeli w wypadku nie ucierpi osoba w wewnątrz to samochód jest ciągle bez wypadkowy taka mała luka prawna którą wykorzystują handlarze i o tym dobrze wiedzą więc zawsze należy pytać czy auto jest pokolizyjne a książki serwisowe to można sobie teraz samemu w necie kupić i wypełnić znajomy handlarz tak robi nie popieram tego ale skoro tak robi to jego sprawa

  • #34 22 Lis 2013 17:44
    Ren89
    Poziom 7  

    Drobny niuans, a trochę robi różnice.

  • #35 03 Gru 2013 23:48
    adrian19923
    Poziom 2  

    Witam polecam
    ALFA ROMEO 147 1,9 JTD - 115 KM naprawdę dobra furka bardzo wygodna

  • #36 14 Gru 2013 16:10
    carck3r
    Poziom 14  

    Ja już kupiłem samochód. Citroen Xsara II.
    EDIT Po roku eksploatacji.
    Zawieszenie: Nic się nie zepsuło. Z tylną belką nic się nie dzieje, a jeżdżę czasami po dziurach.
    Silnik: Do wymiany była cewka zapłonowa (300 PLN) i dwa wtryskiwacze (200 PLN, używki :]). Dodatkowo regulowałem zawory (było trochę luzu). Jeżdżę na oleju syntetycznym Shell Helix Ultra. Silnik (224000 km) bierze mniej niż 0,5 L na 10000 km (nie muszę dolewać).
    Opony: Musiałem kupić zimowe opony (800 PLN).
    Wydech: Coś tam było słychać, więc pospawałem u mechanika rok temu. Do teraz jest OK.
    Akumulator: Był od nowości fabryczny akumulator VARTA (11 lat). Nie nadawał się już do niczego (aż komputer silnika wariował ze względu na zbyt niskie napięcie przy odpalaniu) i wymieniłem na Westa Forse 55 Ah.
    Elektronika: Nic się nie zepsuło, oprócz przepalonej żarówki świateł mijania. Łatwo się wymienia w kilka minut.
    Skrzynia biegów: Francuskie skrzynie nie są doskonałe, ale działa prawidłowo (choć jakieś łożysko hałasuje na luzie, podobno ten typ tak ma). Wymieniłem w niej olej przekładniowy TOTAL 75W80. Skrzynia biegów to najsłabszy punkt Citroenów/Peugeotów. Dodatkowo lewarek skrzyni biegów latał za bardzo na boki. Naprawiłem to poprzez wymianę tulejek pod samochodem za 20 PLN.
    Rdza: Występuje na tylnym odcinku podwozia (jak w każdej Xsarze), ale nie ma tego dużo. Ponadto w komorze silnika, ale nieznaczne ilości.
    Hamulce: Musiałem wymienić tarcze i klocki na TRW (chyba 300 PLN).
    Spalanie: 6,5-7,5 PB95 (Statoil) w mieście, 5-5,5 PB95 (Statoil) na trasie. Jeżdżę jak emeryt (eco-driving etc.). Czasami pocisnę (choć nie ma czym, w końcu to 1.4).

    Nie mam porównania za bardzo z innymi samochodami, ale polecam ten samochód, ale z silnikiem 1.6 16V (trochę droższe części, ale ma większe przyspieszenie).