Witam wszystkich, problem mój dotyczy laptopa marki HP.
Laptop zakupiony parę dni temu na aukcji allegro.W opisie zaznaczono, że jest to seria DV6900, model dv6910us.Wadą jego opisaną była słaba bateria oraz niedziałający napęd CD/DVD.Po otrzymaniu sprzętu zauważyłem kilka nieścisłości, a mianowicie :
- ramka matrycy ma symbol DV6000
- dane z naklejki od dołu to:DV6700 model:dv6910us
- zamontowałem swój sprawny (100%) napęd, którego nie widać w win7 ani w BIOS
- będąc w BIOS nie ma żadnej informacji o modelu, numerze seryjnym ITP.
- narzędzie HP online do automatycznego wykrywania produktu nie znajduje produktu
- żaden program diagnostyczny nie rozpoznaje numerów seryjnych i modelu
Reasumując, wnioskuję dwie możliwości: składak lub mobo po awarii (rebal lub wymiana jakiegoś układu). Czy jakieś "DV" lubiły się psuć ? Nie znam się za dobrze ale wiem, że wina nie leży po stronie software, prędzej stawiam na usterkę.
Czy ktoś z obecnych na forum miał podobną sytuację lub przerabiał taki temat ?
P.S wstępnie rozmawiałem ze sprzedającym na temat zwrotu tego laptopa.
pozdrawiam
Laptop zakupiony parę dni temu na aukcji allegro.W opisie zaznaczono, że jest to seria DV6900, model dv6910us.Wadą jego opisaną była słaba bateria oraz niedziałający napęd CD/DVD.Po otrzymaniu sprzętu zauważyłem kilka nieścisłości, a mianowicie :
- ramka matrycy ma symbol DV6000
- dane z naklejki od dołu to:DV6700 model:dv6910us
- zamontowałem swój sprawny (100%) napęd, którego nie widać w win7 ani w BIOS
- będąc w BIOS nie ma żadnej informacji o modelu, numerze seryjnym ITP.
- narzędzie HP online do automatycznego wykrywania produktu nie znajduje produktu
- żaden program diagnostyczny nie rozpoznaje numerów seryjnych i modelu
Reasumując, wnioskuję dwie możliwości: składak lub mobo po awarii (rebal lub wymiana jakiegoś układu). Czy jakieś "DV" lubiły się psuć ? Nie znam się za dobrze ale wiem, że wina nie leży po stronie software, prędzej stawiam na usterkę.