Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes 190 2,5 D automat - nie zapala się kontrolka od świec żrowych

rbartosik 27 Paź 2013 02:37 1605 1
  • #1 27 Paź 2013 02:37
    rbartosik
    Poziom 1  

Witam,

Jestem początkujący więc proszę o wyrozumiałość;)

Dzisiaj, a w sumie to już wczoraj zakupiłem Mercedesa 190 2,5 D 66KW automat, nie zrobiłem nim nawet 30km i już mi nie chce odpalić. Mianowicie z tego co zauważyłem:
    - jak przekręcę kluczyk w stan gotowości nie zapala się w ogóle kontrolka od świec żarowych po przekręceniu kluczyka silnik kręci i kręci, ale nie odpala:( akumulator na pewno jest dobry a ta kontrolka to jedyny inny objaw po za tym, że nie odpala:( Dodam, iż sprzedający to dziadek z synem, którzy mieli ten samochód od nowości i do dzisiaj jeździł na czarnych blachach :) autko jest z 1987 roku i po konsultacji z byłymi właścicielami doszli do wniosku, że to może być jakieś urządzenie ( nie pamiętam jak się nazywało:) ) które znajduje się na lewym błotniku pod maską. Taka czarna mała plastikowa puszka, która wysyła sygnał skądś do świec.

Jutro mają przyjechać i to sprawdzić i ew wymienić bo ojciec podobno ma taką gdzieś w garażu.

Moje pytanie, czy wpadają wam jakieś inne możliwości do głowy?

Jutro sprawdzimy tylko tą co nas oświeciła i zobaczymy, ale jak ich będę miał na miejscu to chce wykorzystać wszystkie możliwości:)

A i tak z innej beczki mogli byście mi polecić jakiś warsztat w Gdańsku bądź okolice, który by się pod joł wymiany uszczelki między silnikiem a skrzynią biegów? I zrobi to dobrze, a przy tym za rozsądne pieniądze?

Na koniec dodam, iż ten Merc był wypuszczony na rynek niemiecki i ma przejechane 400 000 tyś km :)

Pozdrawiam i czekam na odp :)

0 1
  • Pomocny post
    #2 27 Paź 2013 08:44
    coperfild
    Poziom 33