Witam.
Posiadam lagunę z jednopunktowym wtryskiem paliwa. Fabryczne zegary posiadają komputer pokazujący spalanie. Ja w swoim nie mam tego komputera. Wymiana zegarów pewnie tańsza ale ja w swoim już posiadam niestety tarcze od NoMan przerobione na Indiglo. WIęc nie wymienie zegarów.
Natrafiłem na uniwersalny komputer który zmieści mi się w zegarek. Zagłębiając się w to wszystko mam już odpowiedni sygnał do spalania który obliczy je na BP. Ale problem w tym, że ja mam LPG.
Czy ktoś więc orientuje się co się stanie z tym sygnałem po przełączeniu na LPG??
Fabryczne komputery fiksują. Posiada ktoś taki silnik w swoim aucie żeby sprawdzić to? Może ktoś montował? LPG mam 2gen.
Posiadam lagunę z jednopunktowym wtryskiem paliwa. Fabryczne zegary posiadają komputer pokazujący spalanie. Ja w swoim nie mam tego komputera. Wymiana zegarów pewnie tańsza ale ja w swoim już posiadam niestety tarcze od NoMan przerobione na Indiglo. WIęc nie wymienie zegarów.
Natrafiłem na uniwersalny komputer który zmieści mi się w zegarek. Zagłębiając się w to wszystko mam już odpowiedni sygnał do spalania który obliczy je na BP. Ale problem w tym, że ja mam LPG.
Czy ktoś więc orientuje się co się stanie z tym sygnałem po przełączeniu na LPG??
Fabryczne komputery fiksują. Posiada ktoś taki silnik w swoim aucie żeby sprawdzić to? Może ktoś montował? LPG mam 2gen.