Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dostęp do sieci - Zrywanie połączenia

27 Paź 2013 18:38 1017 2
  • Poziom 2  
    Witam.

    Mam problem. Posiadam Neostrade i trzy dni temu podłączyłem ją pod nowy router- Td-W8951ND. Wcześniej korzystałem z liveboxa i wszystko było dobrze.
    Router jest podłączony kablem z komputerem stacjonarnym, a laptop siostry przez wifi. Wszystko dobrze działało, aż dziś nagle zaczął mi gubić połączenie. Gdy jestem na swoim kompie, gubi sygnał co jakieś 3-5min, po czym po krótkiej chwili łapie nowy. Czasem znika sygnał z kabla usb podpiętego między routerem a kompem. Gorzej, gdy uruchamiam przeglądarkę u siostry przez połączenie bezprzewodowe. Odpala się strona startowa, po czym wszystko pada. W sensie na routerze gasną wszystkie lampki, poza diodą zasilania. Pomaga tylko odłączenie od prądu i ponowne uruchomienie. Po czym koło się zamyka i nic nie da się zrobić.
    Czasem po zerwaniu połączenia, pojawiał się komunikat o konflikcie adresów ip na laptopie siostry. Sprawdzałem jednak ip poprzez uruchom->cmd->systeminfo. Pokazywało zarówno u niej, jak i u mnie różne adresy ip. Nikt inny pod sieć się nie podłączał. Więc tu chyba problem nie tkwi. Sprawdzałem przydzielanie adresów ip, wszystko jest na dynamiczne/automatyczne. Ponownie konfigurowałem router, bez efektu Wrzucam trochę danych:
    Windows 7 64x
    Dostęp do sieci - Zrywanie połączenia
    Dostęp do sieci - Zrywanie połączenia
  • Poziom 13  
    jesli po podlaczeniu sie do routera zaczyna on swirowac, tzn. wylacza sie to reklamuj router.. bo to nie jest naturalne zachowanie, ale wczesniej przywroc go do fabrycznych i sprawdz wszystko raz jeszcze.. jesli sie to powtorzy to odrazu na gwarancje..


    pozdrawiam Jan Fus
  • Poziom 2  
    Problem zniknął po wymianie routera. Widocznie była to jakaś wada fabryczna. Dzięki za radę.