Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 206 1.9D - Peugeot 206 1.9 D 1998 Odpala, ale nie dziala zadna elektryka

27 Paź 2013 18:51 6441 4
  • Poziom 7  
    Witam, jestem nowy na forum, wiec przepraszam z gory jezeli cos robie nie tak. Mam problem z Peugeotem 206 1.9D 1998 rok, mimo iz jestem mechanikiem to szukam porady tutaj, bo nie specjalizeuje sie wogole w tej marce, a trafilo do mnie takie autko i nie wiem za bardzo gdzie zaczerpnac wiedzy. sprawa wyglada tak, moja klientak jechala tym autkiem i nagle zaczelo jej wszystko wariowac, splailo zarownki swiatel mijania, zaczal dymic sie licznik. przestalo dzialac cokolwiek, dmuchawa, swiatla, licznik, szyberdach, elektryczne szyby, centralne zamek, kierunki, wycieraczki, klakson. na pierwszy rzut sprawdzilem ladowanie, okazalo sie ze laduje ponad 15v, wiec z tad pewnie splonely zarokwi. wyjalem tez licznik i w miejscu gdzie jest zarowka od kontrolki ladowania wszystko stopione. wymienilem alternator(moglem wymienic sam regulator ze szczotkotrzymaczem,ale komutator na altku jest tak wytarty, ze dlatego wlozylem nowy caly), licznik, zarowki. ogolnie sprawa z ladowaniem jest ok teraz, natomiast nadal nie dziala wszystko to co wypislem wczesniej. domniemam ze pewnie padla jedna rzecz ktora odpowiada ze te wszystkie urzadzenia, tylko teraz co? bezpieczniki wszystkie sa ok, wstaepnie pomierzylem napiecia, wyglada ok, tylko teraz jestem w martwym punkcie, bo nie dysponuje zadnymi schematami, a nie chcialbym na pale wszystkiego po koleii wymieniac. dodam jeszcze ze na liczniku dzialaja kontrolki, ale nie dziala podswietlenie, predosciomierz, wyswietlacz z kilometrami, obrotomierz. po wylaczeniu zaplonu zarz sie kontrolka od cisnienia oleju. czyli albo brak masy, albo zwarcie. silnik odpala bez problemu i gasnie, wszystko bez zarzutow. poradzcie cos panowie jak to ugryzc. z gory dziekuje.