Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Tablet Prestigio pmp5588c nie chce się włączyć

7ISITOR 28 Paź 2013 10:29 14469 19
  • #1 28 Paź 2013 10:29
    7ISITOR
    Poziom 2  

    Witam
    Przedwczoraj kupiłem ten tablet i wszystko było w porządku aż do wczoraj. Po włączeniu zawsze wyświetlały się po kolei cztery obrazy, a teraz zatrzymuje się na pierwszym.

    3 19
  • #2 06 Lis 2013 20:37
    DVB.az
    Poziom 2  

    Witam: Właśnie dostałem taki sam tablet z takim samym problemem.
    Początkowo myślałem że jest to wina w układzie pamięci Flash że nie ładuje
    więc delikatnie podgrzałem całą płytkę na Achi... ale nie pomogło ( kiedyś miałem podobny problem i pomogło ) Śrubowałem załadować nowy soft z mikro SD . Ale nie mogę włączyć trybu Root . Miałbym prośbę czy mógłbyś spróbować czy ty wejdziesz w system na swoim tablecie jeżeli tak to jaką kombinacją bo wykonałem wszystkie możliwe kombinacje ale nie mogę ani załadować ani nie mogę uruchomić opcji do załadowania.

    0
  • #3 12 Lis 2013 11:20
    7ISITOR
    Poziom 2  

    Próbowałem wszystkich kombinacji ale też nie pomogło.

    0
  • #4 12 Lis 2013 22:10
    DVB.az
    Poziom 2  

    Udało mi się to naprawić. Trochę zabawy ale warto.

    3
  • #6 23 Gru 2013 10:18
    2245
    Poziom 1  

    mam tan sam problem i chyba próbowałam już wszystkiego. jak to rozwiązać?

    2
  • #7 31 Gru 2013 11:42
    greg325
    Poziom 1  

    wejdź na prestigio.pl wpisz, w szukaj 5588c ,kliknij i pobierz firmware.w paczce jest instrukcja po angielsku.Potrzebna jest do tego karta mikro sd.żeby zbotować musisz nacisnąć Power i volume+

    1
  • #8 21 Sty 2014 00:12
    Maciek1345
    Poziom 2  

    Witam. Chciałbym poruszyć ten temat. Te pliki firmware mają jakieś błedy i nieda się ich wogóle rozpakować. W czym problem ? Z góry dzięki za pomoc.

    0
  • #9 21 Sty 2014 11:38
    arnoldziq
    Moderator Programowanie

    Maciek1345 napisał:
    Te pliki firmware mają jakieś błedy i nieda się ich wogóle rozpakować.

    Pliki na stronie, nie zawierają żadnych błędów. Na 100% sprawdziłem tylko ten najnowszy.
    Bez problemu rozpakowuje się w Total Commander-ze i w WinRAR.

    0
  • #10 22 Sty 2014 18:25
    Maciek1345
    Poziom 2  

    Te ostatnie dwa pobierają się normalnie ale przy rozpakowywaniu wyskakuje okno, że nie można rozpakować pliku z powodu błędu. Ale pobieram nowy plik z tego roku, więc się zobaczy.

    1
  • #11 23 Sty 2014 15:01
    Maciek1345
    Poziom 2  

    To jest jakaś masakra. Pobrałem ten plik firmware z 02/01/14. Wszystko ładnie się rozpakowało, przerzuciłem te pliki na kartę micro SD i próbowałem włączyć tableta za pomocą power i vol.+ ale żadnej reakcji (próbowałem wszystkich kombinacji). Tylko włącza się jeden obrazek (ten na samym początku).

    0
  • #12 24 Sty 2014 10:56
    arnoldziq
    Moderator Programowanie

    Jakiej karty SD kolega użył?
    Wszystkie pliki znalazły się na karcie?
    Uwalnia kolega przyciski “POWER” oraz “VOLUME+” w momencie pokazania się pierwszego obrazka?

    1
  • #13 17 Cze 2014 23:06
    mixer1001
    Poziom 9  

    Witam, mam ten sam problem. Tablet po włączeniu pokazuje tylko pierwszą planszę i nic więcej się nie dzieje.

    Po podłączaniu pod PC, ładuje baterię ale system nie wykrywa żadnego urządzenia.

    Zgrałem na kartę microSD Firmware pobrane ze strony producenta ale włączanie przez POWER i VOLUME+ z kartą w czytniku nic nie zmienia.

    Czy jakieś sugestie ? Odłączyć mu baterie całkowicie na jakiś czas ?

    0
  • #14 06 Lip 2014 23:12
    andrzej000025
    Poziom 10  

    Mam podobny problem, Tablet pokazuje pierwszą planszę, zgrałem na kartę pliki ze strony producenta, ale nie reaguje tablet na przyciski. Może udało wam się rozwiązać ten problem. Prosiłbym o radę.

    0
  • #15 21 Sie 2014 19:48
    mixer1001
    Poziom 9  

    U mnie po wielu próbach bezskutecznych, oddałem na naprawę gwarancyjną do serwisu.

    0
  • #16 21 Sie 2014 19:51
    Freddy
    Poziom 43  

    mixer1001 napisał:
    U mnie po wielu próbach bezskutecznych, oddałem na naprawę gwarancyjną do serwisu.

    To była właściwa decyzja :)
    Musisz się jednak uzbroić w cierpliwość. Serwis Prestigio, wiem to z mojego doświadczenia z nimi, trzyma około 5 tygodni.

    0
  • #17 22 Sie 2014 16:08
    Piotrek-FIXIT
    Poziom 12  

    mixer1001 napisał:
    U mnie po wielu próbach bezskutecznych, oddałem na naprawę gwarancyjną do serwisu.

    Podaj proszę numer zlecenia serwisowego, sprawdzimy na jakim etapie jest jego realizacja.

    Freddy napisał:

    Musisz się jednak uzbroić w cierpliwość. Serwis Prestigio, wiem to z mojego doświadczenia z nimi, trzyma około 5 tygodni.

    Średni czas naprawy wynosi 3 dni robocze. Na wydłużenie tego czasu mogą wpłynąć czynniki, które nie są zależne od serwisu.

    Pozdrawiam,
    Piotrek-FIXIT

    0
  • #18 22 Sie 2014 17:07
    Freddy
    Poziom 43  

    Piotrek-FIXIT napisał:
    mixer1001 napisał:
    U mnie po wielu próbach bezskutecznych, oddałem na naprawę gwarancyjną do serwisu.

    Podaj proszę numer zlecenia serwisowego, sprawdzimy na jakim etapie jest jego realizacja.

    Freddy napisał:

    Musisz się jednak uzbroić w cierpliwość. Serwis Prestigio, wiem to z mojego doświadczenia z nimi, trzyma około 5 tygodni.

    Średni czas naprawy wynosi 3 dni robocze. Na wydłużenie tego czasu mogą wpłynąć czynniki, które nie są zależne od serwisu.

    Pozdrawiam,
    Piotrek-FIXIT

    To jest nieprawda, osobiście czekałem 5 tygodni ! Przez cały ten czas figurowała informacja "oczekiwanie na części.
    Do tego gwarancja nie została przedłużona o czas naprawy.
    Taki zapis jest w karcie gwarancyjnej, zresztą niezgodny z prawem.
    Wniosek jaki mi się nasunął był tylko jeden.
    Sprzedałem tablet i mam nauczkę - NIGDY WIĘCEJ PRESTIGIO.

    1
  • #19 26 Sie 2014 09:16
    Piotrek-FIXIT
    Poziom 12  

    Kolego mixer1001,

    jeśli chodzi o model PMP5588C to są spore szanse, że tablet uda się naprawić poprzez reinstalację firmware przy użyciu narzędzi serwisowych i nie zajdzie potrzeba ingerencji w hardware – jeśli podeślesz mi numer zlecenia to będę w stanie udzielić nieco więcej szczegółów.

    Kolego Freddy,

    Bardzo nam przykro z powodu wydłużenia czasu obsługi. W początkowym okresie działania serwisu zdarzały się incydentalne problemy z dostępnością części. Aktualnie tego typu problemy nie występują i reklamacje obsługiwane są średnio w 3 dni robocze.

    0
  • #20 11 Wrz 2014 22:58
    mixer1001
    Poziom 9  

    Witam,
    jak pisałem wyżej oddałem tablet na gwarancji. Czekałem 5 dni, wrócił z wgranym systemem od nowa. Działa bez problemu jak do tej pory .. :)

    0