Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Tablet Prestigio pmp5588c nie chce się włączyć

28 Paź 2013 10:29 14733 19
  • Poziom 2  
    Witam
    Przedwczoraj kupiłem ten tablet i wszystko było w porządku aż do wczoraj. Po włączeniu zawsze wyświetlały się po kolei cztery obrazy, a teraz zatrzymuje się na pierwszym.
  • Poziom 2  
    Witam: Właśnie dostałem taki sam tablet z takim samym problemem.
    Początkowo myślałem że jest to wina w układzie pamięci Flash że nie ładuje
    więc delikatnie podgrzałem całą płytkę na Achi... ale nie pomogło ( kiedyś miałem podobny problem i pomogło ) Śrubowałem załadować nowy soft z mikro SD . Ale nie mogę włączyć trybu Root . Miałbym prośbę czy mógłbyś spróbować czy ty wejdziesz w system na swoim tablecie jeżeli tak to jaką kombinacją bo wykonałem wszystkie możliwe kombinacje ale nie mogę ani załadować ani nie mogę uruchomić opcji do załadowania.
  • Poziom 2  
    Próbowałem wszystkich kombinacji ale też nie pomogło.
  • Poziom 2  
    Udało mi się to naprawić. Trochę zabawy ale warto.
  • Poziom 1  
    mam tan sam problem i chyba próbowałam już wszystkiego. jak to rozwiązać?
  • Poziom 1  
    wejdź na prestigio.pl wpisz, w szukaj 5588c ,kliknij i pobierz firmware.w paczce jest instrukcja po angielsku.Potrzebna jest do tego karta mikro sd.żeby zbotować musisz nacisnąć Power i volume+
  • Poziom 2  
    Witam. Chciałbym poruszyć ten temat. Te pliki firmware mają jakieś błedy i nieda się ich wogóle rozpakować. W czym problem ? Z góry dzięki za pomoc.
  • Moderator Programowanie
    Maciek1345 napisał:
    Te pliki firmware mają jakieś błedy i nieda się ich wogóle rozpakować.

    Pliki na stronie, nie zawierają żadnych błędów. Na 100% sprawdziłem tylko ten najnowszy.
    Bez problemu rozpakowuje się w Total Commander-ze i w WinRAR.
  • Poziom 2  
    Te ostatnie dwa pobierają się normalnie ale przy rozpakowywaniu wyskakuje okno, że nie można rozpakować pliku z powodu błędu. Ale pobieram nowy plik z tego roku, więc się zobaczy.
  • Poziom 2  
    To jest jakaś masakra. Pobrałem ten plik firmware z 02/01/14. Wszystko ładnie się rozpakowało, przerzuciłem te pliki na kartę micro SD i próbowałem włączyć tableta za pomocą power i vol.+ ale żadnej reakcji (próbowałem wszystkich kombinacji). Tylko włącza się jeden obrazek (ten na samym początku).
  • Moderator Programowanie
    Jakiej karty SD kolega użył?
    Wszystkie pliki znalazły się na karcie?
    Uwalnia kolega przyciski “POWER” oraz “VOLUME+” w momencie pokazania się pierwszego obrazka?
  • Poziom 9  
    Witam, mam ten sam problem. Tablet po włączeniu pokazuje tylko pierwszą planszę i nic więcej się nie dzieje.

    Po podłączaniu pod PC, ładuje baterię ale system nie wykrywa żadnego urządzenia.

    Zgrałem na kartę microSD Firmware pobrane ze strony producenta ale włączanie przez POWER i VOLUME+ z kartą w czytniku nic nie zmienia.

    Czy jakieś sugestie ? Odłączyć mu baterie całkowicie na jakiś czas ?
  • Poziom 10  
    Mam podobny problem, Tablet pokazuje pierwszą planszę, zgrałem na kartę pliki ze strony producenta, ale nie reaguje tablet na przyciski. Może udało wam się rozwiązać ten problem. Prosiłbym o radę.
  • Poziom 9  
    U mnie po wielu próbach bezskutecznych, oddałem na naprawę gwarancyjną do serwisu.
  • Poziom 43  
    mixer1001 napisał:
    U mnie po wielu próbach bezskutecznych, oddałem na naprawę gwarancyjną do serwisu.

    To była właściwa decyzja :)
    Musisz się jednak uzbroić w cierpliwość. Serwis Prestigio, wiem to z mojego doświadczenia z nimi, trzyma około 5 tygodni.
  • Poziom 12  
    mixer1001 napisał:
    U mnie po wielu próbach bezskutecznych, oddałem na naprawę gwarancyjną do serwisu.

    Podaj proszę numer zlecenia serwisowego, sprawdzimy na jakim etapie jest jego realizacja.

    Freddy napisał:

    Musisz się jednak uzbroić w cierpliwość. Serwis Prestigio, wiem to z mojego doświadczenia z nimi, trzyma około 5 tygodni.

    Średni czas naprawy wynosi 3 dni robocze. Na wydłużenie tego czasu mogą wpłynąć czynniki, które nie są zależne od serwisu.

    Pozdrawiam,
    Piotrek-FIXIT
  • Poziom 43  
    Piotrek-FIXIT napisał:
    mixer1001 napisał:
    U mnie po wielu próbach bezskutecznych, oddałem na naprawę gwarancyjną do serwisu.

    Podaj proszę numer zlecenia serwisowego, sprawdzimy na jakim etapie jest jego realizacja.

    Freddy napisał:

    Musisz się jednak uzbroić w cierpliwość. Serwis Prestigio, wiem to z mojego doświadczenia z nimi, trzyma około 5 tygodni.

    Średni czas naprawy wynosi 3 dni robocze. Na wydłużenie tego czasu mogą wpłynąć czynniki, które nie są zależne od serwisu.

    Pozdrawiam,
    Piotrek-FIXIT

    To jest nieprawda, osobiście czekałem 5 tygodni ! Przez cały ten czas figurowała informacja "oczekiwanie na części.
    Do tego gwarancja nie została przedłużona o czas naprawy.
    Taki zapis jest w karcie gwarancyjnej, zresztą niezgodny z prawem.
    Wniosek jaki mi się nasunął był tylko jeden.
    Sprzedałem tablet i mam nauczkę - NIGDY WIĘCEJ PRESTIGIO.
  • Poziom 12  
    Kolego mixer1001,

    jeśli chodzi o model PMP5588C to są spore szanse, że tablet uda się naprawić poprzez reinstalację firmware przy użyciu narzędzi serwisowych i nie zajdzie potrzeba ingerencji w hardware – jeśli podeślesz mi numer zlecenia to będę w stanie udzielić nieco więcej szczegółów.

    Kolego Freddy,

    Bardzo nam przykro z powodu wydłużenia czasu obsługi. W początkowym okresie działania serwisu zdarzały się incydentalne problemy z dostępnością części. Aktualnie tego typu problemy nie występują i reklamacje obsługiwane są średnio w 3 dni robocze.
  • Poziom 9  
    Witam,
    jak pisałem wyżej oddałem tablet na gwarancji. Czekałem 5 dni, wrócił z wgranym systemem od nowa. Działa bez problemu jak do tej pory .. :)