Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Megane II PHI 1.5 DCI - chech engine po wymianie zaworka wtrysku

28 Paź 2013 16:10 2898 2
  • Poziom 11  
    Witam. Po próbie przelewowej w której wyszło że na drugim wtrysku wypływa dwa razy więcej paliwa niż u pozostałych wymieniłem zaworek z wtrysku nr2. Akumulator odpięty. Do mycia wtrysku użyłem myjki ultradźwiękowej, izopropanol, skręcałem na ON. Założyłem wtrysk, użyłem nowej uszczelki, odpowietrzyłem układ. Po odpaleniu silnik nie chodził równo, wyskoczył check injection. Komputer pokazuje błędy: DF027-wtryskiwacz cylindra 2, przerwa w obwodzie, stały
    oraz PO302 spalanie w cylindrze No2, stały.
    Wcześniej błędów nie było. Myślałem, że problem z nowym zaworkiem ale zakładając ponownie stary to samo. Przy pierwszym myciu podgrzałem delikatnie izopropanol dla lepszych efektów ale nie wiedziałem że on sam się podgrzewa w myjce, w efekcie wyciągnąłem gorące części włącznie z częścią elektroniki wtrysku, może być uszkodzona?
  • Pomocny post
    Poziom 42  
    Od ciepła nie, w silniku jest mu też ciepło. Poza tym błąd dotyczy przerwy w obwodzie więc sprawdź kostkę, piny we wtryskiwaczu itp
  • Poziom 11  
    Nie wiem czy się przyznawać. Problem rozwiązany, nie dawało mi spokoju to, że po odpięciu kostki od wtrysku była różnica w działaniu silnika więc elektronika działała jeśli dobrze myślę. Wtryski liczy się od prawej strony a nie lewej, wymieniałem 3 a problem był w 2. Zauważyłem zerwaną izolację w kablu do wtryska, okazało się że pin cofnęło z kostki łączeniowej z wtryskiem. Stąd ten błąd. Dzięki za pomoc.